Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηκυριακίδης, Στέργιος
dc.contributor.authorΛατανιώτη, Ελένη
dc.contributor.otherLatanioti, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-20T05:59:01Z
dc.date.available2018-09-20T05:59:01Z
dc.date.copyright2018-09-19
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΕΓΛ/2018/00087el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3745
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη της νοοτροπίας της ελληνικής κοινωνίας καθώς και της επιστημονικής κοινότητας όσον αφορά την ανίχνευση, έλεγχο, αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων φωνολογικής ενημερότητας. Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι η πλέον ενδεδειγμένη για να γίνει η πρώτη ανίχνευση ενός ενδεχόμενου προβλήματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σχέση ανάμεσα στη φωνολογία και στην ανίχνευση φωνολογικών προβλημάτων σε μαθητές. Αρχικά παρουσιάζονται οι κύριες θεωρίες που σχετίζονται με την φύση των φωνολογικών προβλημάτων και την πρακτική μορφή της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο γλωσσικό μύθο των greeklish ως παράγοντας αλλοίωσης της γλώσσας, η οποία κληροδοτείται τροποποιημένη από μερίδα ομιλούντων, δημιουργώντας σύγχυση που οδηγεί σε φωνολογικό πρόβλημα. Αυτός ο γλωσσικός μύθος, έχει ένθερμους υποστηριχτές από όλους τους επιστημονικούς κλάδους και τις επαγγελματικές ιδιότητες. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση ορίζει τα επιστημονικά πεδία και αναλύει το σημείο συνάντησής τους. Στην συνέχεια παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή δεδομένων (πρωτογενής έρευνα και μελέτη περίπτωσης) και ακολουθεί η παρουσίαση των αποτελεσμάτων με δείγμα από εκπαιδευτικούς, θεραπευτές και γονείς. Τέλος αναλύεται η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών τρόπων, ώστε η εκπαίδευση να εγκύψει στα φωνολογικά προβλήματα των μαθητών.el_GR
dc.format.extentvii, 54 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΦωνολογίαel_GR
dc.subjectPhonologyel_GR
dc.subjectΦωνολογικά προβλήματα -- Μαθητέςel_GR
dc.subjectPhonological problems -- Studentsel_GR
dc.titleΗ γλωσσολογία ως χρήσιμο εργαλείο στην ανίχνευση προβλημάτων φωνολογικής ενημερότητας (οι στάσεις εκπαιδευτικών, θεραπευτών, γονέων ειδικής αγωγής απέναντι στις γλωσσικές διαταραχές, τις αιτίες και τους τρόπους ανίχνευσης και παρέμβασης)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of the present dissertation is the promotion of Greek Society’s mentality as well as the scientific community concerning tracing, control, confrontation and solution of problems of phonological nature. The educational process is the most reliable one for the initial tracing, control, confrontation and solution of problems of phonological nature. The educational process is the most reliable one for the initial tracing of a possible problem. The present dissertation looks into the relationship between phonology and the tracing of phonological problem of students. Initially, we have the presentation of the main theories concerning the nature of phonological problems and the practical form of applied linguistics. Continuing on, there is reference to the language myth of greeklish as a factor of deterioration of the language, which is bequeathed altered from a group of speakers, creating confusion that leads to phonological problems. This language myth has zestful supporters from all scientific fields and professions. The bibliographical review sets the scientific fields and analyses their meeting point. Following, the methodology of research used to set out. This research refers to the collection of οriginal data plus a case study, followed by the presentation of sample work from educators, therapists and parents. Finally, the efficiency of educational means is analyzed, so that education can look into the phonological problems of students.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record