Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η γλωσσολογία ως χρήσιμο εργαλείο στην ανίχνευση προβλημάτων φωνολογικής ενημερότητας (οι στάσεις εκπαιδευτικών, θεραπευτών, γονέων ειδικής αγωγής απέναντι στις γλωσσικές διαταραχές, τις αιτίες και τους τρόπους ανίχνευσης και παρέμβασης)

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΓΛ-2018-00087.pdf (675.6Kb)
    Date
    2018-05
    Author
    Λατανιώτη, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη της νοοτροπίας της ελληνικής κοινωνίας καθώς και της επιστημονικής κοινότητας όσον αφορά την ανίχνευση, έλεγχο, αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων φωνολογικής ενημερότητας. Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι η πλέον ενδεδειγμένη για να γίνει η πρώτη ανίχνευση ενός ενδεχόμενου προβλήματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σχέση ανάμεσα στη φωνολογία και στην ανίχνευση φωνολογικών προβλημάτων σε μαθητές. Αρχικά παρουσιάζονται οι κύριες θεωρίες που σχετίζονται με την φύση των φωνολογικών προβλημάτων και την πρακτική μορφή της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο γλωσσικό μύθο των greeklish ως παράγοντας αλλοίωσης της γλώσσας, η οποία κληροδοτείται τροποποιημένη από μερίδα ομιλούντων, δημιουργώντας σύγχυση που οδηγεί σε φωνολογικό πρόβλημα. Αυτός ο γλωσσικός μύθος, έχει ένθερμους υποστηριχτές από όλους τους επιστημονικούς κλάδους και τις επαγγελματικές ιδιότητες. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση ορίζει τα επιστημονικά πεδία και αναλύει το σημείο συνάντησής τους. Στην συνέχεια παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή δεδομένων (πρωτογενής έρευνα και μελέτη περίπτωσης) και ακολουθεί η παρουσίαση των αποτελεσμάτων με δείγμα από εκπαιδευτικούς, θεραπευτές και γονείς. Τέλος αναλύεται η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών τρόπων, ώστε η εκπαίδευση να εγκύψει στα φωνολογικά προβλήματα των μαθητών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3745
    Collections
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013