Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
  6. Η θεατρική τέχνη ως ενισχυτικό εργαλείο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα της λογοτεχνίας
 
  • Details
Options

Η θεατρική τέχνη ως ενισχυτικό εργαλείο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μάθημα της λογοτεχνίας

Author(s)
Χαριλάου, Αντωνάκης
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η παρούσα μελέτη σκοπό έχει να εξετάσει τη συμβολή της θεατρικής τέχνης στο χώρο της εκπαίδευσης, στο Ενιαίο Λύκειο. Στην εν λόγω προσέγγιση διερευνάται η επιμέρους σύνδεση της διερευνητικής δραματοποίησης στο σχολείο με την προσέγγιση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας η οποία, αποτελεί μια σύγχρονη διαδικασία διδασκαλίας, η οποία επικεντρώνεται στην προσαρμογή της εκπαιδευτικής πράξης, στις ανάγκες του κάθε μαθητή καθώς και στην αποτελεσματικότερη και ποιοτικότερη αφομοίωση της γνώσης.

Η φιλοσοφία της θεατρικής τέχνης μέσα από τις ποικιλόμορφες εκφάνσεις της, εισάγει διαφορετικούς τρόπους μάθησης και θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για την επίτευξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Η μελέτη εστιάζει στην πρακτική εφαρμογή της θεατρικής τέχνης ως ενισχυτικό εργαλείο για να επιτευχθεί διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Λογοτεχνίας.

Η μελέτη εκκινεί με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος, τους γενικούς σκοπούς του Προγράμματος Σπουδών της Λογοτεχνίας στο Λύκειο και τα ζητήματα που προκύπτουν από το νέο αναδιαμορφωμένο Αναλυτικό Πρόγραμμα. Συνεχίζει με τον ορισμό της διαφοροποιημένης διδασκαλίας παρουσιάζοντας τη φιλοσοφία και τα χαρακτηριστικά της, αναφέροντας τα μοντέλα γνωστικών τρόπων μάθησης – τους μαθησιακούς τύπους που σχετίζονται με τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, καθώς και τα ζητήματα που προκύπτουν από τη διαφοροποιημένη διδασκαλία.

Στη συνέχεια, αναφέρεται στην εισαγωγή της θεατρικής τέχνης στην εκπαίδευση, εξετάζοντας το υπόβαθρο της ως διδακτική μεθοδολογία, μελετώντας τη φιλοσοφία και τα χαρακτηριστικά της στην εκπαίδευση καθώς και τους τρόπους με τους οποίους αυτά συναντώνται με τη φιλοσοφία και τα χαρακτηριστικά της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, καταδεικνύοντας ότι, η δραματοποίηση ως μέθοδος της θεατρικής τέχνης και η διαφοροποιημένη διδασκαλία έχουν κοινά σημεία και κοινή στοχοθεσία.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 66 σ. 30 εκ.
Subjects

Θεατρική αγωγή

Theatre education

Θεατροπαιδαγωγική

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΘΣΠ-2018-00121.pdf

Size

461.96 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3313cdd5cb09a52563c552808c0beac8

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly