Έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εκθέσεων και συνεδρίων εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ
Abstract
Αντικείμενο της μελέτης είναι η έρευνα αποδοτικότητας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών του κλάδου οργανωτών εμπορικών εκθέσεων, καθώς και η ερμηνεία και μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της, εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανάλυση της αποδοτικότητας πραγματοποιείται με τη βοήθεια αριθμοδεικτών, που οδήγησαν το συμπέρασμα ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερα υγιή επιχείρηση, η οποία διοικείται αποτελεσματικά και έχει ικανότητες για περαιτέρω ανάπτυξη. Όσον αφορά στην εφαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης και συγκεκριμένα στη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, επιτυγχάνεται μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο συμπλήρωσαν οι εκθέτες. Τα αποτελέσματα ίσως να μην είναι άκρως αντιπροσωπευτικά, καθώς δεν συπληρώθηκε απο όλους τους τους εκθέτες, παρόλα αυτά, η ανάλυση περιλαμβάνει ακριβή αποτελέσματα και διακυμάνσεις. Απο το ερωτηματολόγιο, έγινε αντιληπτό ότι η εικόνα της έκθεσης επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό απο τις υπηρεσίες των συνεργατών της. Επίσης, προέκυψαν ανάγκες αλλά και προσδοκίες, τις οποίες οφείλει η επιχείρηση να επιδιώξει να καλύψει, λαμβάνοντας στρατηγικές αποφάσεις, όπως είναι η αλλαγή εκθεσιακού κέντρου και συνεργατών.