Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Έρευνα ικανοποίησης μελών τοπικού οργανισμού έγγειων βελτιώσεων Β' Ζώνης Μεσσαράς

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00632.pdf (1.036Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Νικολούδης, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών από ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, διασφαλίζουν την ενεργό συμμετοχή των πολιτών σε δράσεις και πολιτικές των φορέων αυτών. Η συμμετοχή αυτή συντελεί στην καλύτερη διαχείριση του Υδάτινου Πόρου της Ελλάδας. Η ανάγκη αυτή προκύπτει και από την εναρμόνιση της Χώρας και με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2000/60 η οποία αναφέρεται στην θέσπιση κοινοτικής δράσης στον τομέα της πολιτικής των υδάτων. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών του Τοπικού Οργανισμού Β ζώνης Μεσσαράς μέσα από την καταγραφή της άποψης τους για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η έρευνα στηρίχθηκε στην ανάλυση και επεξεργασία 140 ερωτηματολογίων τα οποία συμπλήρωσαν πελάτες οι οποίοι εξυπηρετούνται από τον συγκεκριμένο οργανισμό. Στο θεωρητικό μέρος υπάρχει αναφορά στις έννοιες Μάρκετινγκ, Υπηρεσιών και Ικανοποίησης, καθώς επίσης και στους Οργανισμούς Έγγειων Βελτιώσεων. Στο ερευνητικό μέρος διερευνήθηκε η άποψη των πελατών για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με την βοήθεια της μεθόδου SERVQUAL. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η άποψη των πελατών για την προσδοκώμενη ποιότητα είναι υψηλή σε όλες τις διαστάσεις του μοντέλου Servqual, ενώ η αντιλαμβανόμενη ποιότητα κυμάνθηκε άνω του μετρίου. Το χάσμα μεταξύ της προσδοκώμενης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας παρόλα αυτά βρέθηκε σχετικά υψηλό. Οι σημαντικότερες διαστάσεις ποιότητας για τους πελάτες ήταν η αξιοπιστία η ανταπόκριση και η σιγουριά στις οποίες διαπιστώθηκε πολύ υψηλός βαθμός συσχέτισης μεταξύ τους. Ως η πρώτη προσπάθεια καταγραφής του βαθμού ικανοποίησης των πελατών των Ο.Ε.Β. ανέδειξε τους τομείς στους οποίους χρειάζεται η Διοίκηση να προβεί σε διορθωτικές ενέργειες στον συγκεκριμένο Τ.Ο.Ε.Β, καθώς επίσης δίνει το έναυσμα να γίνουν αντίστοιχες έρευνες και σε άλλους Ο.Ε.Β ώστε να διερευνηθεί η σχέση Ποιότητας – Ικανοποίησης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3718
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013