Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΠέτρου, Ανδρομάχη
dc.contributor.otherPetrou, Andromachi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-12T08:10:08Z
dc.date.available2018-09-12T08:10:08Z
dc.date.copyright2018-09-12
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherMBA/2018/00629el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3714
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο διεθνοποιημένο επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεταβολές και ως εκ τούτου στόχος της επιχείρησης είναι να ανταποκρίνεται και να προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές και τις προκλήσεις. Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μια έντονη προσπάθεια δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή από τους υψηλούς αριθμούς νέων προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Συνεπώς, πρωταρχικός είναι ο ρόλος της επιστήμης του μάρκετινγκ, που με τα κατάλληλα εργαλεία, παρακολουθεί τις μεταβολές στο περιβάλλον και αναπτύσσει στρατηγικό σχεδιασμό με κύριο σκοπό την ανάπτυξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων. Η τεχνολογική ανάπτυξη και το άκρως ανταγωνιστικό και δυναμικό περιβάλλον οδήγησαν τις επιχειρήσεις να προτάξουν τις προωθητικές πολιτικές του μείγματος μάρκετινγκ για τη διαφοροποίηση των προϊόντων και την επιβίωση στο ισχυρό ανταγωνιστικό πεδίο. Επομένως, κάθε εταιρεία η οποία ενδιαφέρεται να διατηρηθεί ανταγωνιστική και κερδοφόρα πρέπει να παρουσιάζει συνεχώς προϊόντα καλύτερα σε απόδοση και ποιότητα από τα ανταγωνιστικά, καθώς όλα τα προϊόντα αργά ή γρήγορα έρχονται στο στάδιο της ωρίμανσης και του κορεσμού. Η στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί το βασικό συστατικό στοιχείο του ετήσιου σχεδίου μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, το οποίο στηρίζεται στη διεξοδική ανάλυση πολλών παραγόντων όπως είναι η ανάλυση του περιβάλλοντος, η ανάλυση των ανταγωνιστών και η ανάλυση των πόρων και των ικανοτήτων. Έτσι, το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι εξωτερικά προσανατολισμένο, εστιάζεται στην αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ασχολείται με τη λήψη αποφάσεων για την κατανομή πόρων, ενώ παράλληλα αποτελεί μια ολοκληρωμένη διαδικασία με σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων προϊόντων αποτελεί προϋπόθεση επιβίωσης για κάθε επιχείρηση και ως εκ τούτου, πρωταρχικός στόχος της διοίκησης είναι η έρευνα των καταναλωτικών αναγκών και επιθυμιών και των τάσεων της αγοράς, με σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων τα οποία δύναται να προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Έτσι, η βιομηχανία παραδοσιακών προϊόντων πρέπει να εκμεταλλευτεί τις αναδυόμενες αγορές και την αυξημένη ζήτηση πίττας σάτζιης, αναπτύσσοντας νέα πίττα σάτζιης με καινούρια γεύση.el_GR
dc.format.extentvi, 45 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.titleΔημιουργία νέου προϊόντοςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe globalized business environment is characterized by rapid changes and therefore the target of each company is to respond and adapt to the challenges. The contemporary market conditions demand an intense effort of introducing new products. New products are launched continuously in high numbers. Consequently, the main role of marketing is the systematic investigation into the market environment and developing a strategic plan in order to add competitive advantages to company’s products. Assisted by technology companies seek to differentiate in order to survive in an intensely competitive environment. The differentiation consists of introducing innovating commodities better than the existing ones. The differentiation process is inevitable due to the maturity stage of the existing products and the saturation of customers with existing products. Lunching improved or new products links to the profitability of the company. The theory of the introducing new products applies to the traditional products industry as well. There are new emerging segments in the markets which need satzi pie as well as new satzi pies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record