Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημιουργία νέου προϊόντος

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00629.pdf (353.5Kb)
    Date
    2018-06
    Author
    Πέτρου, Ανδρομάχη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το διεθνοποιημένο επιχειρησιακό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεταβολές και ως εκ τούτου στόχος της επιχείρησης είναι να ανταποκρίνεται και να προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές και τις προκλήσεις. Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μια έντονη προσπάθεια δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή από τους υψηλούς αριθμούς νέων προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Συνεπώς, πρωταρχικός είναι ο ρόλος της επιστήμης του μάρκετινγκ, που με τα κατάλληλα εργαλεία, παρακολουθεί τις μεταβολές στο περιβάλλον και αναπτύσσει στρατηγικό σχεδιασμό με κύριο σκοπό την ανάπτυξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων. Η τεχνολογική ανάπτυξη και το άκρως ανταγωνιστικό και δυναμικό περιβάλλον οδήγησαν τις επιχειρήσεις να προτάξουν τις προωθητικές πολιτικές του μείγματος μάρκετινγκ για τη διαφοροποίηση των προϊόντων και την επιβίωση στο ισχυρό ανταγωνιστικό πεδίο. Επομένως, κάθε εταιρεία η οποία ενδιαφέρεται να διατηρηθεί ανταγωνιστική και κερδοφόρα πρέπει να παρουσιάζει συνεχώς προϊόντα καλύτερα σε απόδοση και ποιότητα από τα ανταγωνιστικά, καθώς όλα τα προϊόντα αργά ή γρήγορα έρχονται στο στάδιο της ωρίμανσης και του κορεσμού. Η στρατηγική μάρκετινγκ αποτελεί το βασικό συστατικό στοιχείο του ετήσιου σχεδίου μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, το οποίο στηρίζεται στη διεξοδική ανάλυση πολλών παραγόντων όπως είναι η ανάλυση του περιβάλλοντος, η ανάλυση των ανταγωνιστών και η ανάλυση των πόρων και των ικανοτήτων. Έτσι, το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι εξωτερικά προσανατολισμένο, εστιάζεται στην αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ασχολείται με τη λήψη αποφάσεων για την κατανομή πόρων, ενώ παράλληλα αποτελεί μια ολοκληρωμένη διαδικασία με σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων προϊόντων αποτελεί προϋπόθεση επιβίωσης για κάθε επιχείρηση και ως εκ τούτου, πρωταρχικός στόχος της διοίκησης είναι η έρευνα των καταναλωτικών αναγκών και επιθυμιών και των τάσεων της αγοράς, με σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων τα οποία δύναται να προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Έτσι, η βιομηχανία παραδοσιακών προϊόντων πρέπει να εκμεταλλευτεί τις αναδυόμενες αγορές και την αυξημένη ζήτηση πίττας σάτζιης, αναπτύσσοντας νέα πίττα σάτζιης με καινούρια γεύση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3714
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013