Options
Το θέατρο ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων του Δημοτικού Σχοελίου ως μέρος ολιστικής εκπαίδευσης των μαθητών.
Author(s)
Καπετανάκη, Μαρία
Date Issued
2019-05
Abstract
Σ’ αυτήν την μελέτη προσεγγίσαμε το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέθοδο, η οποία μπορεί να συμβάλλει ενεργητικά στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων ατόμων-ενεργών πολιτών στο πλαίσιο μιας ολιστικής διδασκαλίας βασικών δεξιοτήτων του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τέσσερεις διαφορετικές θεματικές του σύγχρονου σχολείου: την γλώσσα, την κοινωνική ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα και την περιβαλλοντική εκπαίδευση προσεγγίζοντας την διδασκαλία αυτών μέσα από μορφές ή βασικά στοιχεία του θεάτρου στην εκπαίδευση. Το πόρισμα που προέκυψε από το σύνολο της μελέτης, μας επιτρέπει να κάνουμε λόγο για την ανάδειξη τριών βασικών χαρακτηριστικών του θεάτρου, τα οποία το καθιστούν ικανό μέσο ανάπτυξης των παραπάνω δεξιοτήτων και παράλληλα ολιστικής ανάπτυξης ‒σωματικής, νοητικής, συναισθηματικής‒ του ίδιου του μαθητή.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 58 σ. ; 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
ΘΣΠ-2019-00133.pdf
Size
563.72 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):c72797b3fd7c7cbbea24a2f0198f561e