Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek) by Subject 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • Browsing Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek) by Subject
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • Browsing Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek) by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek) by Subject "Ικανοποίηση ασθενών"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-20 of 50

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Ανάγκες ασθενών και αποτελεσματικότητα των επειγόντων περιστατικών: Περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας 

      Ροϊνά, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018)
      Η ικανοποίηση των ασθενών έχει αναδειχθεί ως μια όλο και πιο σημαντική παράμετρος στην αξιολόγηση της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης. Ως εκ τούτου, περιστατικών ενός νοσοκομείου μπορεί να εκτιμηθεί καλύτερα με τη ...
    • Thumbnail

      Αντιμετώπιση ασθενών σε εφημερία γενικού νοσοκομείου που εμφανίζουν συμπτώματα ψυχολογικής αιτιολογίας 

      Νικολάου Τζώρτζης, Κυριάκος (2011-07-28)
      Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης και ειδικότερα στη διάρκεια εφημεριών της παθολογικής και ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου των Αθηνών 

      Κουλουκούρα, Χρυσούλα (2014-09-10)
      Εισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων υγείας, κρίνεται πλέον στις μέρες μας αναγκαία και αναπόφευκτη Σκοπός: της παρούσας έρευνας ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών Κυπριακής και Βρετανικής καταγωγής από τις υπηρεσίες των εξωτερικών ιατρείων ενός Δημοσίου Νοσοκομείου στην Κύπρο 

      Ελευθερίου, Άδωνις (2012-08-28)
      Εισαγωγή Η ικανοποίηση των ασθενών ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων παροχής υπηρεσιών υγείας χρησιμοποιείται ολοένα και συχνότερα για την αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας σε όλο τον κόσμο. Εν μέσω οικονομικής κρίσης ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών των εξωτερικών ιατρείων απο τις φαρμακευτικές υπηρεσίες ενός δημόσιου νοσοκομείου στην Κύπρο 

      Φαρκωνής, Αδάμος (2014-07-18)
      Μέχρι σήμερα, δεν υπήρξε δημοσιευμένη έρευνα που να αξιολογεί την ικανοποίηση των χρηστών από τις φαρμακευτικές υπηρεσίες που τους προσφέρονται στα δημόσια νοσηλευτήρια της Κύπρου. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών Χειρουργικής Ογκολογίας 

      Αστυρακάκη, Μαριάννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)
      Εισαγωγή: Στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά είναι η διοίκηση ποιότητας η οποία επικεντρώνεται στο χρήστη υπηρεσιών υγείας, μια και κρίνεται αναποτελεσματικός ο Οργανισμός που δε δίνει ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση της ικανοποίησης των χρηστών του στρατιωτικού νοσοκομείου στην Κύπρο 

      Χρίστου, Άντρη; Έλληνα, Ιωάννα (2012-04-05)
      Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας αποτελεί απαίτηση των συστημάτων υγείας διεθνώς, δεδομένου ότι παρέχει πληροφορίες για τους παράγοντες που χρειάζονται βελτίωση και τη ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο τμήμα Ακτινοθεραπείας του Ογκολογικού Κέντρου της Τράπεζας Κύπρου 

      Ευτυχίου, Νικόλαος (2016-10-11)
      Η ίαση είναι η επιθυμητή έκβαση της πορείας ενός ασθενούς. Πρόκληση όμως για τους λειτουργούς υγείας αποτελεί και η παροχή υψηλής ποιότητας φροντίδας, η οποία θα επιφέρει, παρά το θεραπευτικό αποτέλεσμα, την αντίστοιχη ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης των εσωτερικών ασθενών Γενικού Νοσοκομείου της Κύπρου απο την παρεχόμενη νοσοκομειακή φροντίδα 

      Λάμπρου, Μιχάλης (2013-09-03)
      Εισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών αποτελεί έναν από τους δείκτες αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας της φροντίδας υγείας. Σκοπός: ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση των παρεχόμενων μαιευτικών υπηρεσιών στην Κύπρο κατά την κύηση και τον τοκετό 

      Στυλιανίδης, Κωνσταντίνος (2012-04-20)
      Εισαγωγή: Μεγάλο ενδιαφέρον παρατηρείται διεθνώς, για τη διαμόρφωση των ορθών πολιτικών σε θέματα υγείας που αφορούν τις υπηρεσίες περιγεννητικής φροντίδας. Κι αυτό γιατί, παρά το γεγονός ότι η μητρική θνησιμότητα γενικά ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας στη Νάξο και στις Μικρές Κυκλάδες 

      Χαρμαντά, Βασιλική (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Εισαγωγή: Η υγεία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα αγαθά για τον άνθρωπο και εξασφαλίζεται με την ύπαρξη δύο προαπαιτούμενων παραμέτρων: την απουσία νόσου και την ευεξία. Στη σημερινή εποχή, οι υπηρεσίες υγείας αποτελούν ...
    • Thumbnail

      Ασφάλεια και ποιότητα φροντίδας στις μαιευτικές μονάδες: συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση 

      Νικολάου Αντωνιάδου, Γεωργούλλα (2015-08-24)
      Εισαγωγή : Η κατανόηση των διαστάσεων της φροντίδας που οι γυναίκες θεωρούν σημαντικές στο τοκετό τους, η ποιότητα και η ασφάλεια, αποτελεί προτεραιότητα κάθε μαιευτηρίου και κρίνεται απαραίτητη η παροχή υψηλής ποιότητας ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των εξωτερικών ασθενών, ελληνικού επαρχιακού νοσοκομείου, σε σχέση με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας 

      Γαλάτου, Νίκη (2014-08-25)
      ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η ικανοποίηση των ασθενών έχει προσδιοριστεί ως μια μεταβλητή που επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της φροντίδας υγείας, καθώς επίσης και τη συνεργασία μεταξύ αυτών που την παρέχουν. Η πραγματοποίηση μελετών ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση του βαθμού και των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των ασθενών της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ 

      Θωμά, Μαρία (2014-08-29)
      Εισαγωγή: H ικανοποίηση των ασθενών γενικά, συνεπώς και των οδοντιατρικών ασθενών και η διερεύνηση των παραγόντων που την επηρεάζουν, αποτελούν σημαντικό δείκτη αποτελεσματικότητας και αξιολόγησης της ποιότητας των ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση του κλίματος ασφαλείας στους παθολογικούς και χειρουργικούς θαλάμους γενικού νοσοκομείου της Κύπρου 

      Πετρίδης, Ευριπίδης (2012-07-24)
      Εισαγωγή: Η ασφάλεια των ασθενών αποτελεί προτεραιότητα του ΠΟΥ και είναι ευθύνη των κρατών να αξιολογούν με συστηματικό τρόπο το κλίμα ασφαλείας στις Υπηρεσίες Υγείας Σκοπός: Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να καταγράψει ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση των αιτιών ύπαρξηςμεγάλων λιστών αναμονής για χειρουργικές επεμβάσεις στο Γενικό νοσοκομείο Λεμεσού. Ο βαθμός επίδρασης της αίθουσας ανάνηψης στην αποδοτικότητα του χειρουργείου 

      Χαραλάμπους, Άντρος (2012-07-26)
      Ιστορικό/εισαγωγή: Το κίνητρο γι’ αυτή τη μελέτη ήταν η διαπίστωση ότι παρά το υψηλό επιστημονικό επίπεδο που χαρακτηρίζει το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών στα δημόσια Νοσηλευτήρια, η συνολική εμπειρία που αποκομίζουν ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση των επιδράσεων της οικονομικής κρίσης στην οργάνωση των κρατικών νοσηλευτηρίων, στη στελέχωση τους σε ανθρώπινο δυναμικό και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας 

      Χατζηπετρή, Άννα (2014-07-28)
      Τα κρατικά νοσηλευτήρια της Κύπρου στελεχώνονται από δημόσιους λειτουργούς και εξυπηρετούν το κοινωνικό σύνολο παρέχοντας σημαντικές υπηρεσίες στον ευαίσθητο τομέα της υγείας. Συχνά όμως δέχονται αρνητικές κριτικές για την ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με την ικανοποίηση των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ενός Κέντρου Υγείας της Ανατολικής Αττικής 

      Κουτσιμπέλης, Αριστείδης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη έκβασης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Ο 21ος αιώνας, χαρακτηρίζεται ως αιώνας ποιότητας και η προσφορά ανάλογων υπηρεσιών είναι ...
    • Thumbnail

      Διοίκηση μονάδων υγείας με βάση τη μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών υγείας. Η περίπτωση μελέτης ενός κέντρου περίθαλψης ηλικιωμένων νησιωτικής περιοχής 

      Σοϊταρίδου, Παρασκευή (2015-08-24)
      Η ικανοποίηση των χρηστών υγείας είναι μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους στην εφαρμογή μέτρων παρέμβασης για τη βελτίωση της παρεχόμενης φροντίδας υγείας και την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας, καθώς η ...
    • Thumbnail

      Διοίκηση μονάδων υγείας με βάση τη μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών υγείας: Η περίπτωση μελέτης ενός Κέντρου Υγείας αγροτικής περιοχής 

      Χαραυγή, Νίκη (2012-02-21)
      Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί διεθνώς ένας προβληματισμός, για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας. Ο πυρήνας ...
    • «
    • »

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013