Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης: Σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής για ανάπτυξη και διατήρηση κοινού

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2018-00065.pdf (1.675Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Πρινιανάκη, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τίτλος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι ''Το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης: Σχεδιασμός Επικοινωνιακής Στρατηγικής για Ανάπτυξη και Διατήρηση Κοινού''. Ο ρόλος των σύγχρονων μουσείων είναι πολυδιάστατος και σύνθετος, στο πλαίσιο της μετάδοσης γνώσεων, της ψυχαγωγίας, της εκπαίδευσης, καθώς και της σύνδεσης του με άλλους τομείς (επιστήμη, τεχνολογία κ.α.). Στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει βιβλιογραφικά και παράλληλα να αναδείξει τη σημαντικότητα της διαμόρφωσης στρατηγικών επικοινωνίας και πολιτικής μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων από πλευράς των μουσείων για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. Η επικοινωνία άλλωστε του μουσείου αποτελεί μια βασική δομική λειτουργία αυτού και είναι συνδεδεμένη με τη δημόσια εικόνα του. Έχει καθοριστική σημασία η υιοθέτηση συγκεκριμένης στρατηγικής από τα μουσεία ώστε να ανταποκριθούν στο σύγχρονο απαιτητικό πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας μελετάται το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης και πραγματοποιείται με τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνα σε μέρος του προσωπικού του μουσείου αλλά και δείγμα επισκεπτών, για την καταγραφή απόψεων σχετικών με το ρόλο και τα επικοινωνιακά μέσα του μουσείου. Αυτό που αναδεικνύεται είναι η μέτρια εξοικείωση των επισκεπτών με το ΙΜΚ και τα μουσεία γενικότερα, καθώς και η ύπαρξη προοπτικών για την βελτίωση της επικοινωνίας του μουσείου με τους επισκέπτες μέσα από ένα σύνολο αλληλένδετων παραγόντων (κτίριο, εκθέματα, προβολή-διαφήμιση, ΜΜΕ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.) όπως προέκυψε από την έρευνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3697
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013