Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΜεϊμαράκης, Ιωάννης
dc.contributor.otherMeimarakis, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-05T14:15:56Z
dc.date.available2018-09-05T14:15:56Z
dc.date.copyright2018-09-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00081el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3675
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑυτή η μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά την απήχηση του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης (ΚΠΑ) και των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στους δήμους της Ελλάδας. Επίσης, φιλοδοξεί να εντοπίσει παράγοντες και λόγους που καθυστερούν ή αποτρέπουν την υιοθέτηση και εφαρμογή του ΚΠΑ. Πριν τη συζήτηση και τα συμπεράσματα, κρίθηκε σκόπιμο να παρουσιαστούν και να αναλυθούν όλες οι έννοιες και οι όροι που χρησιμοποιούνται σε αυτή τη διατριβή, μερικά εργαλεία ποιότητας που έχουν εφαρμοστεί και το ΚΠΑ. Αμέσως μετά επιχειρείται καταγραφή και χρονική τοποθέτηση των εφαρμογών ΚΠΑ. Πρόκειται για εφαρμογές ΚΠΑ που δεν είναι πρόσφατες, έγιναν πριν από πέντε ή δέκα χρόνια και μπορούν να χαρακτηριστούν ως αποσπασματικές και ανολοκλήρωτες, στην πλειοψηφία τους. Λόγω του ικανοποιητικού πλήθους δήμων, κρίθηκε πως οι απαντήσεις ενός περιεκτικού και σύντομου ερωτηματολογίου που θα απευθυνόταν στο σύνολο των δήμων, θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσέγγιση του προβλήματος που θέτει αυτή η διατριβή. Στην πραγματικότητα, συλλέχθηκαν 133 απαντήσεις, στις οποίες βασίστηκαν η στατιστική ανάλυση και τα συμπεράσματα αυτής της διατριβής. Η διατριβή διαπιστώνει πως οι δήμοι δε γνωρίζουν την ύπαρξη και τη χρησιμότητα του ΚΠΑ κα πως οι αρχές της ΔΟΠ δεν έχουν σημαντική απήχηση, ούτε έχουν επηρεάζουν τις λειτουργίες τους. Μάλιστα, αυτό είναι πιο φανερό, όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός εργαζομένων και ο πληθυσμός των δήμων. Την εικόνα συμπληρώνει η διαπίστωση πως οι δήμοι, στην ασύντριπτή τους πλειοψηφία, δεν ερευνούν τις ανάγκες και δε μετρούν την ικανοποίηση των εμπλεκομένων μερών, αδυνατώντας να αξιολογήσουν τις επιδόσεις τους πολύπλευρα και να προχωρήσουν, εύστοχα, στο σχεδιασμό και την εφαρμογή βελτιώσεων.el_GR
dc.format.extentvii, 158 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Τοπική αυτοδιοίκησηel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Local governmentel_GR
dc.titleΗ απήχηση του κοινού πλαισίου αξιολόγησης και των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητς στους δήμους της Ελλάδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation is a research on the impact of the Common Assessment Framework (CAF) and the principles of Total Quality Management (TQM) on the Greek municipalities and aims to identify factors and reasons that either delay or prevent CAF adoption and application. Before the discussion and the conclusions, it is necessary to present and analyze all the concepts and terms used, quality tools implemented and the CAF. Thereafter, recording and temporal placement of CAF applications is attempted. These are CAF applications that do not belong to the recent past and most of them can be classified as fragmentary and incomplete. Due to the satisfactory number of Greek municipalities, it was considered that the answers of a comprehensive and short questionnaire could help to address the problem posed by this dissertation. In fact, 133 responses were collected, which the statistical analysis and the conclusions of this dissertation are based on. This dissertation concludes that the municipalities are not aware of the existence and the usefulness of the CAF and that TQM principles do not have a significant impact or influence the way these operate. That is more obvious as the number of workers and the population of municipalities is getting smaller. The picture is complemented by the fact that municipalities, in their majority, do not research the needs and do not measure the satisfaction of the parties involved, so they are failing to assess their performance and plan the appropriate improvements.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record