Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιαμαντάκη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΜπαρμπέτα, Φλώρα
dc.contributor.otherBarmpeta, Flora
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-05T14:15:39Z
dc.date.available2018-09-05T14:15:39Z
dc.date.copyright2018-09-05
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΕΔΜ/2018/00035el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3674
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή μελετά την περίπτωση του νησιού της Σύρου, ως τόπο τουριστικού προορισμού, και ως περίπτωση προώθησης ενός τόπου ως επώνυμη μάρκα (brand) στην ελληνική και στη διεθνή τουριστική αγορά. Η οικοδόμηση ταυτότητας για ένα προορισμό – το ονομαζόμενο place branding ή destination branding στην αγγλόφωνη βιβλιογραφία, είναι ένας σύγχρονος διεπιστημονικός τομέας της επικοινωνίας, μια μοντέρνα κοσμοθεωρία, η οποία δημιουργεί συνέργια μεταξύ διαφορετικών επιστημονικών πεδίων όπως της χωροταξίας, πολεοδομίας, οικονομίας, ανάπτυξης, marketing, γεωγραφία, τουρισμός, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής ενός τόπου ώστε αυτός να γίνει ελκυστικός σε κατοίκους, επισκέπτες, και επενδυτές. Για το σκοπό αυτό εξετάζονται οι βασικές αρχές της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, του branding destination, και του τουρισμού. Αναλύονται οι βασικοί ορισμοί της ταυτότητας και της εικόνας ενός τόπου. Στο πλαίσιο της έρευνας εξετάζεται η Σύρος ως μια περίπτωση περιοχής που μπορεί να ωφεληθεί από το επιστημονικό destination branding.el_GR
dc.format.extent129 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectDestination brandingel_GR
dc.subjectInternational tourist marketel_GR
dc.subjectΔιεθνή τουριστική αγοράel_GR
dc.titleBranding destination: Η περίπτωση της Σύρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present dissertation examines the case of the island of Syros as a tourist destination place and in the same time as a case of establishing a brand name of the same place to be promoted in the Greek and international tourist market. Building an identity of a destination – the so called place branding or destination branding is a modern interdisciplinary field of communication, according to English-language bibliography and a modern worldview, which creates synergy between different scientific disciplines such as spatial planning, urban planning, economy, development, marketing, geography, tourism, in order to improve the quality of life of a place so that it can be attractive to residents, visitors, and investors. For this, it is examined herewith, the basic principles of communication, marketing, branding destination, and tourism. The basic definitions of the identity and the image of a place are also analyzed. For the rational implementation of the theory, a site research was designed and executed into three different periods within the place under examination.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record