Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Branding destination: Η περίπτωση της Σύρου

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΔΜ-2018-00035.pdf (1.830Mb)
    Ημερομηνία
    2018-06
    Συγγραφέας
    Μπαρμπέτα, Φλώρα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα διατριβή μελετά την περίπτωση του νησιού της Σύρου, ως τόπο τουριστικού προορισμού, και ως περίπτωση προώθησης ενός τόπου ως επώνυμη μάρκα (brand) στην ελληνική και στη διεθνή τουριστική αγορά. Η οικοδόμηση ταυτότητας για ένα προορισμό – το ονομαζόμενο place branding ή destination branding στην αγγλόφωνη βιβλιογραφία, είναι ένας σύγχρονος διεπιστημονικός τομέας της επικοινωνίας, μια μοντέρνα κοσμοθεωρία, η οποία δημιουργεί συνέργια μεταξύ διαφορετικών επιστημονικών πεδίων όπως της χωροταξίας, πολεοδομίας, οικονομίας, ανάπτυξης, marketing, γεωγραφία, τουρισμός, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής ενός τόπου ώστε αυτός να γίνει ελκυστικός σε κατοίκους, επισκέπτες, και επενδυτές. Για το σκοπό αυτό εξετάζονται οι βασικές αρχές της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, του branding destination, και του τουρισμού. Αναλύονται οι βασικοί ορισμοί της ταυτότητας και της εικόνας ενός τόπου. Στο πλαίσιο της έρευνας εξετάζεται η Σύρος ως μια περίπτωση περιοχής που μπορεί να ωφεληθεί από το επιστημονικό destination branding.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3674
    Συλλογές
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013