Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Branding destination: Η περίπτωση της Σύρου

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΔΜ-2018-00035.pdf (1.830Mb)
    Date
    2018-06
    Author
    Μπαρμπέτα, Φλώρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διατριβή μελετά την περίπτωση του νησιού της Σύρου, ως τόπο τουριστικού προορισμού, και ως περίπτωση προώθησης ενός τόπου ως επώνυμη μάρκα (brand) στην ελληνική και στη διεθνή τουριστική αγορά. Η οικοδόμηση ταυτότητας για ένα προορισμό – το ονομαζόμενο place branding ή destination branding στην αγγλόφωνη βιβλιογραφία, είναι ένας σύγχρονος διεπιστημονικός τομέας της επικοινωνίας, μια μοντέρνα κοσμοθεωρία, η οποία δημιουργεί συνέργια μεταξύ διαφορετικών επιστημονικών πεδίων όπως της χωροταξίας, πολεοδομίας, οικονομίας, ανάπτυξης, marketing, γεωγραφία, τουρισμός, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής ενός τόπου ώστε αυτός να γίνει ελκυστικός σε κατοίκους, επισκέπτες, και επενδυτές. Για το σκοπό αυτό εξετάζονται οι βασικές αρχές της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, του branding destination, και του τουρισμού. Αναλύονται οι βασικοί ορισμοί της ταυτότητας και της εικόνας ενός τόπου. Στο πλαίσιο της έρευνας εξετάζεται η Σύρος ως μια περίπτωση περιοχής που μπορεί να ωφεληθεί από το επιστημονικό destination branding.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3674
    Collections
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013