Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Ελένη
dc.contributor.authorΜάτσης, Στέλιος
dc.contributor.otherMatsis, Stelios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-05T05:55:49Z
dc.date.available2018-09-05T05:55:49Z
dc.date.copyright2018-09-04
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00019el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3663
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάλυση του προφίλ, των κινήτρων και των εμποδίων μάθησης των ενηλίκων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την χρονική περίοδο 2014-2018. Αρχικά, παρουσιάζεται το πλαίσιο, η λογική, η σημαντικότητα και τα ερευνητικά ερωτήματα που καθοδηγούν την έρευνα. Έπειτα, χαρτογραφούνται οι βασικές ερευνητικές τάσεις και παρουσιάζονται οι κύριες θεωρητικές προσεγγίσεις όσον αφορά τη συμμετοχή στην εκπαίδευση ενηλίκων. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζει στις τρεις βασικές πτυχές που πραγματεύεται η παρούσα έρευνα: το προφίλ των ενήλικων εκπαιδευομένων, τα κίνητρα για συμμετοχή στην εκπαίδευση ενηλίκων και τα εμπόδια μάθησης που καλούνται να αντιμετωπίσουν κατά τη συμμετοχή τους. Στο πλαίσιο της συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων, έχει επιλεγεί η ποιοτική μεθοδολογική προσέγγιση, με τη διεξαγωγή ημιδομημένων συνεντεύξεων ενήλικων εκπαιδευομένων και επιτόπιων παρατηρήσεων σε θεματικές ενότητες του προγράμματος. Η εφαρμογή της προτεινόμενης μεθοδολογίας έρευνας έχει αναδείξει ευρήματα για τα κοινά αλλά και μοναδικά χαρακτηριστικά του προφίλ των ενήλικων εκπαιδευομένων, τα βασικά εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα για συμμετοχή στο πρόγραμμα καθώς και τα κύρια εμπόδια που αντιμετώπισαν κατά την συμμετοχή τους. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει από την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και η σχετική συζήτηση. Εν κατακλείδι, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που το πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου τίθεται υπό διερεύνηση, συνεπώς τα αποτελέσματα και συμπεράσματα που θα προκύψουν εκτιμάται πως θα είναι χρήσιμα για μελλοντικές σχετικές έρευνες.el_GR
dc.format.extentix, 92 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectAdult educationel_GR
dc.titleΠρόγραμμα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου: Προφίλ, κίνητρα και εμπόδια στη μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατά την περίοδο 2014-2018el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current research study aims to analyze the profile, motivation as well as learning barriers of adults participating in the Lifelong Learning Program of the University of Cyprus, during the period 2014-2018. Initially, the context, logic, importance and research questions that guide the research are presented. Then, basic research trends are mapped and the main theoretical approaches to participation in adult education are also shown. The literature review focuses on the three main aspects that this research addresses: the profile of adult learners, their motivation to participate in adult learning, and the learning barriers they are asked to face when they participate. In the context of data collection and analysis, a qualitative methodological approach has been used, with semi-structured interviews of adult learners and on-site observations in thematic sections of the program. The implementation of the proposed research methodology has revealed findings regarding the common and unique characteristics of adult learners’ profile, the internal and external incentives for participating, as well as the main obstacles encountered during their participation in the Lifelong Learning Program of the University of Cyprus. Finally, the conclusions drawn from the analysis of the results and the relevant discussion are presented. It is worth mentioning that this is the first time a research regarding the Lifelong Learning Program of the University of Cyprus is developed, therefore, the results will hopefully offer insights for further examination in future studies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record