Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Ελένη
dc.contributor.authorΜωυσίδου, Ελισάβετ
dc.contributor.otherMoisidou, Elisavet
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-05T05:55:41Z
dc.date.available2018-09-05T05:55:41Z
dc.date.copyright2018-09-04
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00021el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3662
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνά τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας όσον αφορά τη διαπολιτισμικότητα. Εξετάζει το βαθμό των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων που είναι απαραίτητα για την πολιτισμική ετερότητα στη μαθησιακή διαδικασία. Ο 21ος αιώνας χαρακτηρίζεται από την πολυπολιτισμικότητα και τη διαπολιτισμικότητα. Η διαχείριση φαινομένων πολιτισμικής ετερότητας σε μεικτά τμήματα καθίσταται μια έντονη πρόκληση για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα έλαβαν μέρος οι εκπαιδευτές που εργάζονται στο συγκεκριμένο ΣΔΕ κατά το σχολικό έτος 2017-2018 σε διάφορες ειδικότητες. Αρχικά παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή των ΣΔΕ στην Ευρώπη και στην Ελλάδα και οι λόγοι που οδήγησαν στην ίδρυση και λειτουργία των σχολείων αυτών. Στη συνέχεια γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση για το ρόλο του εκπαιδευτή ΣΔΕ και την αυτοβελτίωση του. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στη συγκεκριμένη έρευνα είναι η ποιοτική μέθοδος και η συλλογή δεδομένων έγινε με ημιδομημένες συνεντεύξεις, στην οποία συμμετείχαν συνολικά επτά εκπαιδευτές ενηλίκων, και με επιτόπιες παρακολουθήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε, πως οι εκπαιδευτές ενηλίκων υστερούν σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Οι ίδιοι, πάντως, νιώθουν και εκφράζουν την ανάγκη να επιμορφωθούν επάνω σε διαπολιτισμικά θέματα ώστε να ενισχύσουν τη διδακτική αποτελεσματικότητά τους. Υιοθετούν σε μεγάλο βαθμό τις αρχές της εκπαίδευσης Ενηλίκων στη διδασκαλία και όπως αναφέρουν οι συνεντευξιαζόμενοι/ες της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας, η διδασκαλία σ’ ένα ΣΔΕ αποτελεί μια πολυδιάστατη και πολυσήμαντη διαδικασία.el_GR
dc.format.extentvii, 114 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκων -- Διαπολιτισμική εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectAdult educationel_GR
dc.subjectAdult education -- Intercultural educationel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτές ενηλίκωνel_GR
dc.subjectAdult educatorsel_GR
dc.titleΕτοιμότητα και επάρκεια εκπαιδευτών ενηλίκων στον τομέα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - Η περίπτωση των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis paper explores the educational needs the adult educators of Second-Chance Schools of Kavala have regarding the interculturalism. It examines the degree of the required knowledge and the skills that are necessary in terms of cultural diversity in the learning process. The 21st century is characterized from multiculturalism and interculturalism. The management of cultural diversity in classes is a major challenge for most adult trainers. In the research participated the educators of the Schools of Second Chance of Kavala who are working for the period 2017-2018 of various specializations . In the first part, there is a brief history of the Second Chance Schools in Europe and Greece and the reasons that led to the establishment and operation of these schools. Then a bibliographic review is made of the adult trainers’ role and their self-improvement. The method used in this research is the quality method and the data collection was done with semi-structured interviews, involving a total of seven adult educators and with field observations. According to the results of the survey, it was found that adult educators lag behind in intercultural education. However, they feel and express the need to train on intercultural issues to enhance their teaching effectiveness. They largely adopt the principles of Adult education in their teaching and as the interviewees of this research effort report, teaching in a Second-Chance Schools is a multidimensional and multifaceted process.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record