Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι υπο-κείμενες οδηγίες υποκριτικής και σκηνοθεσίας στα έργα του Tennessee Williams: "Γυάλινος κόσμος", "Λεωφορείο ο Πόθος", "Γλυκό πουλί της νιότης"

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2018-00110.pdf (433.4Kb)
    Date
    2018-06
    Author
    Ματκάρη, Αφροδίτη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο ο σκηνοθέτης και ο ηθοποιός δημιουργούν το όραμά τους, χρησιμοποιώντας τα σημεία που υπάρχουν στο δραματικό κείμενο και τα οποία μπορούν να γίνουν εργαλεία, αφού χρησιμοποιηθούν ή απορριφθούν, στη δημιουργική διαδικασία της παράστασης, προκειμένου να διαμορφώσουν το ενιαίο όλον του κώδικα μέσω του οποίου θα επικοινωνήσουν το έργο στον θεατή. Τα έργα που επιλέχθηκαν προς μελέτη για να αποδειχθεί η σημασία ανάλυσης των σημείων, αποδόμησης και τελικής αναδόμησής τους μέσα από τη σκηνική μεταγλώσσα είναι: Λεωφορείο ο Πόθος, Γλυκό Πουλί της Νιότης και Ο Γυάλινος Κόσμος του Tennessee Williams. Ο συγγραφέας προσφέρει ένα ολοκληρωμένο και πολύ καλά δομημένο σύστημα σημείων ως υποδειγματικό παράδειγμα συνδυασμού των σημείων στην σκηνοθεσία και στην υποκριτική. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για την ανάδειξη της συμβολή των σημείων στα πλαίσια της δημιουργικής εργασίας σκηνοθέτη και ηθοποιών είναι η ανάλυση της σημασίας τους σύμφωνα με τη θεωρία της σημειολογίας. Η σχέση της πρακτικής λειτουργίας των σημείων και των συνδυασμών τους με τις μεγάλες θεωρίες-μεθόδους υποκριτικής και σκηνοθεσίας δημιουργεί την επιθυμητή, για την παρούσα έρευνα, σύνδεση της σημειωτικής ανάλυσης με την δημιουργική εργασία των συντελεστών της παράστασης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3658
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013