Show simple item record

dc.contributor.advisorΕυθυμιάδου, Σίσσυ
dc.contributor.authorΟικονομόπουλος, Σταύρος
dc.contributor.otherEconomopoulos, Stavros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-05T05:54:50Z
dc.date.available2018-09-05T05:54:50Z
dc.date.copyright2018-09-04
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΠΠ/2018/00177el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3657
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή μελετάει τα ενεργοβόρα δημόσια κτίρια και εστιάζει στην περίπτωση του 5ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών. Αρχικά, παρουσιάζονται ορισμένες πληροφορίες που αφορούν τα δημόσια κτίρια, τα σχολικά κτίρια καθώς και τις ενεργειακές καταναλώσεις που αυτά έχουν. Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή του κτιρίου, ενώ αποτυπώνονται τα δεδομένα που προέκυψαν από την ενεργειακή επιθεώρηση στην οποία αυτό υποβλήθηκε. Ακολούθως, παρουσιάζονται οι επεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και ενσωμάτωσης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας που υλοποιήθηκαν στο κτίριο του σχολείου. Επιπλέον, υπολογίζονται οι ενεργειακές καταναλώσεις του κτιρίου ύστερα από τις επεμβάσεις που έγιναν και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της δεύτερης ενεργειακής επιθεώρησης. Στην συνέχεια, παρατίθεται το ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε στους δασκάλους και στο διοικητικό προσωπικό του 5ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, το οποίο διερευνά το αποτέλεσμα των επεμβάσεων και τις συνήθειες τους που σχετίζονται με την ενεργειακή κατανάλωση. Τέλος, αποτυπώνονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο αλλά και τα οικονομικά δεδομένα τόσο πριν την ενεργειακή παρέμβαση, όσο και μετά από αυτήν.el_GR
dc.format.extentiii, 88 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕνεργειακή αναβάθμιση -- Δημόσια κτίριαel_GR
dc.subjectEnergy upgrade -- Public buildingsel_GR
dc.subjectΓεωθερμική ενέργειαel_GR
dc.subjectGeothermal energyel_GR
dc.titleΕνεργοβόρα δημόσια κτίρια και ενεργειακή αναβάθμιση - Η περίπτωση του 5ου Δημοτικού Σχολείου Σερρώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis Master Thesis studies energy-intensive public buildings and focuses on the 5th Primary School of Serres. Initially, some information about public buildings, school buildings, and their energy consumption is presented. The building is then described, while the data from the energy inspection in which it was submitted is captured. Next, there are presented the energy savings and integration of Renewable Energy Sources that took place in the school building. In addition, the energy consumption of the building is calculated after the interventions that have taken place and the results of the second energy audit are presented. The questionnaire was then distributed to the teachers and the administrative staff of the 5th Primary School of Serres which explores the results of the interventions and their habits related to energy consumption. Finally, the results of the questionnaire and the economic data are recorded both before and after the energy intervention.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record