Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεκάκης, Στυλιανός
dc.contributor.authorΠοντικίδου, Χριστίνα
dc.contributor.otherPontikidou, Christina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-30T05:34:42Z
dc.date.available2018-08-30T05:34:42Z
dc.date.copyright2018-08-29
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2018/00064el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3631
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και του μάρκετινγκ στο χώρο των πολιτιστικών ιδρυμάτων μέσω της μελέτης του Μουσείου Ηρακλειδών και των μεθόδων πολιτιστικής επικοινωνίας που ακολουθεί σε σχέση με αντίστοιχα ιδρύματα της Μεγάλης Βρετανίας (Victoria and Albert Museum, The Potteries Museum and Art Gallery, The Gladstone Museum). Τα συμπεράσματα της εργασίας καταλήγουν στο γεγονός ότι η επικοινωνία αποτελεί βασικό παράγοντα της δράσης των πολιτιστικών ιδρυμάτων και πιο συγκεκριμένα των μουσείων ενώ το μουσείο του μέλλοντος θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα μοντέρνο, προσιτό και διασκεδαστικό χώρο για τους επισκέπτες του, εφαρμόζοντας νέες μεθόδους προσέγγισης με το κοινό του. Η χρήση εφαρμογών νέων τεχνολογιών, οι συνεργασίες με άλλα μουσεία και πολιτιστικά ιδρύματα, η οργάνωση σεμιναρίων, επιμορφωτικών προγραμμάτων και η προσαρμογή του χώρου για πρόσβαση ατόμων με ειδικές ανάγκες αποτελούν ορισμένες προτάσεις για τη λειτουργία του μουσείου του μέλλοντος.el_GR
dc.format.extent65 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτιστικό μάρκετινγκ -- Μουσείαel_GR
dc.subjectCultural marketing -- Museumsel_GR
dc.titleΠολιτιστικά ιδρύματα και επικοινωνιακή πολιτιστική πολιτική. Επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης του Μουσείου Ηρακλείδων Αθηνώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this project is to investigate the communication strategy and marketing in the field of cultural institutions through the study of the Herakleidon Museum and the methods of cultural communication that follows in relation to the respective foundations of the United Kingdom (Victoria and Albert Museum, The Potteries Museum and Art Gallery, The Gladstone Museum). The conclusion to be drawn from this work is the fact that communication is a key factor in the action of cultural institutions, and, in particular, museums as the Museum of the future could be evolved into a modern, accessible and entertaining space for its visitors, applying new methods of approaching with its audience. The use of apps, the partnerships with other museums and cultural institutions, the organization of seminars, educational programs and the adaptation of the area for disabled access are some suggestions for the functioning of the Museum of the future.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record