Show simple item record

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΨύλλου, Χρυσαφούλα
dc.contributor.otherPsyllou, Chrysafoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-21T05:36:42Z
dc.date.available2018-08-21T05:36:42Z
dc.date.copyright2018-08-20
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00102el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3593
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε ένα διαδικτυακό περιβάλλον, η κοινή χρήση αφορά στη θεμελιώδη και ουσιαστική δραστηριότητα της συμμετοχής σε ιστότοπους Web 2.0 και στα κοινωνικά δίκτυα. Το Διαδίκτυο έχει οδηγήσει σε ένα εκρηκτικό φάσμα της κοινής οικονομίας, και προσφέρει μια σειρά από νέες ευκαιρίες για κοινή χρήση σε κάθε επίπεδο. Πρόσφατα, οι συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών έχουν οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, ως εκ τούτου αλλαγές παρατηρούνται σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς που αναγκάζουν τον καταναλωτή να δώσει προσοχή στις λειτουργίες που εκτελούνται. Ως επακόλουθο, μία από τις νέες μορφές επιχειρηματικότητας είναι το Airbnb, το οποίο αποτελεί μια αξιόπιστη κοινωνική οντότητα όπου οι επισκέπτες μπορούν να καταγράφουν, να ανακαλύπτουν, και να κάνουν κράτηση για καταλύματα σε όλο τον κόσμο. Με βάση την σχετικά πρόσφατη εμφάνιση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, ειδικά στον ελληνικό χώρο, είναι σημαντικό να ερευνηθούν οι διαστάσεις του θέματος. Επομένως, γενικός στόχος της έρευνας είναι η διερεύνηση του AIRBNB στην ελληνική αγορά, τις δυνατότητες ανάπτυξής του, τα εμπόδια που αντιμετωπίζει, και της απόδοσης της επένδυσης εκ μέρους των ιδιοκτητών. Για την εκπλήρωση των στόχων της έρευνας διεξήχθη πρωτογενής ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, σε δείγμα 45 ιδιοκτητών καταλυμάτων και μεταξύ άλλων τα αποτελέσματα έδειξαν πως 48,89% των ερωτηθέντων πιστεύει σε μεγάλο βαθμό πως η επιλογή του να επενδύσει στο Airbnb ήταν σωστή, το 22,22% πως η επένδυσή του στο Airbnb έχει αποδώσει σε μεγάλο βαθμό, ενώ 26,67% πως έχει αποδώσει ελάχιστα.el_GR
dc.format.extentix, 107 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚοινή οικονομίαel_GR
dc.subjectSharing economyel_GR
dc.subjectAirbnbel_GR
dc.titleΜελέτη της νέας μορφής αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας. Η περίπτωση του AIRBNBel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn an online environment, sharing involves the fundamental and meaningful activity of participating in Web 2.0 sites and social networks. The Internet has led to an explosive range of the common economy and it offers a number of new opportunities for sharing at every level of usual transactions. Recently, consumer-to-consumer transactions have led to new business models; therefore, there are changes in various business areas that cause the consumer to pay attention to the functions being performed. As a consequence, one of the new forms of entrepreneurship is Airbnb, which is a credible social entity where visitors can record, discover and book accommodation around the world. Based on the relatively recent emergence of this particular platform, especially in Greece, it is important to investigate its dimensions. Therefore, the research objective is to investigate BNB in the Greek market, its growth potential, the obstacles it faces and the return on investment by the owners. In order to meet the research objectives, a primary quantitative survey was conducted using a questionnaire, a sample of 45 accommodation owners and among others the results showed that 48,89% of the respondents strongly believe that their choice to invest in Airbnb was correct, 22,22% that their investment in Airbnb pay them off very well, while 26,67% not so much.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record