Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΜεσαλούρη, Σοφία
dc.contributor.otherMesalouri, Sofia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-21T05:36:34Z
dc.date.available2018-08-21T05:36:34Z
dc.date.copyright2018-08-20
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00103el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3592
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της επικείμενης μελέτης είναι η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιους οργανισμούς και συγκεκριμένα στο Δήμο Νοτίου Πηλίου. Θα αναλύσουμε βασικές έννοιες του μάρκετινγκ σε γενικό πλαίσιο, στην πορεία θα εξειδικεύσουμε στο εσωτερικό μάρκετινγκ και το πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη απόδοση εργαζομένων, καθώς και το πώς θα επιτευχθούν παρεχόμενες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιες υπηρεσίες εστιάζεται στην ικανοποίηση των εργαζομένων αλλά και στην εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς στην σημερινή εποχή επιβάλλετε κάτι τέτοιο αφού είναι απόρροια του διεθνή ανταγωνισμού και των ραγδαίων εξελίξεων που δημιουργούν πιέσεις σε δημόσιους, αλλά και σε ιδιωτικούς οργανισμού γενικότερα. Η προσαρμοστικότητα αλλά και η ευελιξία ενός οργανισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επιβίωση του και εξαρτάται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα του, από τις ικανότητες του ανθρωπίνου δυναμικού του, καθώς είναι αυτές, που θα επηρεάσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες και θα δημιουργήσουν ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Θα γίνει παρουσίαση του Δήμου Νοτίου Πηλίου, της αποστολής, των οργάνων του Δήμου, των ανθρωπίνων πόρων καθώς και παρουσίαση της υφιστάμενης κατάστασης. Θα γίνει πλήρης καταγραφή των αποτελεσμάτων της έρευνας μέσα από ανάλυση πηγών και κειμένων. Πληροφορίες από ερωτηματολόγια σε εργαζόμενους του Δήμου αλλά και σε διευθύνσεις τμημάτων με στόχο την άντληση πληροφοριών. Επίσης πληροφορίες από ερωτηματολόγια τα οποία θα απευθύνονται σε δημότες με στόχο την άντληση πληροφοριών μέσω των οποίων θα καταγραφούν οι απόψεις των κατοίκων της περιοχής του Δήμου Νοτίου Πηλίου, αναφορικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει ο Δήμος στους δημότες του. Θα συμπεριληφθούν προτάσεις για την διαμόρφωση της συνολικής πρότασης για το πρόγραμμα ανάπτυξης του εσωτερικού μάρκετινγκ σε ΟΤΑ και συγκεκριμένα στον εν λόγω Δήμο. Εστίαση στην ικανοποίηση του πελάτη λοιπόν, στην αποτελεσματικότητα του ανθρωπίνου δυναμικού και τρόποι επίτευξης.el_GR
dc.format.extent53 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectInternal marketingel_GR
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel_GR
dc.titleΑνάπτυξη προγράμματος και σημασία του Internal Marketing σε Ο.Τ.Α. Η περίπτωση του Δήμου Νοτίου Πηλίουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of the forthcoming study is the concept of internal marketing in public organizations and specifically in the Municipality of Southern Pelion. We will analyze basic concepts of marketing in a general context, along the way we will specialize in internal marketing and how this can help improve employee performance and how to deliver high quality services. The concept of internal marketing in public services focuses on employee satisfaction and customer service, as in today's times, it is something that is the result of international competition and rapid developments that put pressure on both public and private organizations in general. The adaptability and flexibility of an organization is particularly important for its survival and it depends on its vast range of human resources abilities as it is they that will affect the services provided to citizens and will create a large competitive advantage. A presentation of the Municipality of South Pelion, the mission, the organs of the Municipality, the human resources will be presented as well as a presentation of the current situation. A full inventory of research results will be made through source and text analysis. Information from questionnaires to employees of the Municipality as well as departmental departments with the aim of obtaining information. Also, information from questionnaires that will be addressed to citizens in order to obtain information through which the opinions of the inhabitants of the Municipality of Southern Pelion will be recorded, regarding the services offered by the Municipality to its citizens. Proposals will be included to formulate the overall proposal for the internal marketing development plan for municipalities, in particular in this municipality. Focusing on customer satisfaction, on the effectiveness of human resources and ways to achieve itel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record