dc.contributor.advisor | Αποστολόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Χριστοδούλου, Τατιάνα | |
dc.contributor.other | Christodoulou, Tatiana | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2012-07-26 | |
dc.date.accessioned | 2012-07-26T11:17:18Z | |
dc.date.available | 2012-07-26T11:17:18Z | |
dc.date.copyright | 2012-07 | |
dc.date.issued | 2012-07-26 | |
dc.identifier.other | ΤΡΑ-ΧΡΗ/2012/00037 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/358 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Το σημερινό τραπεζικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Οι νέες μορφές οργάνωσης και διεκπεραίωσης των εργασιών, καθώς και οι μέθοδοι υποκίνησης-αξιοποίησης του Ανθρώπινου Δυναμικού, σε συνδυασμό με τα συστήματα αυτά, συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας των τραπεζικών επιχειρήσεων.
Η εισαγωγή νέων, διαφοροποιημένων προϊόντων στις τράπεζες χρήζει της εξέλιξης και της εκπαίδευσης των ανθρώπων που τις στελεχώνουν, δηλαδή του ανθρώπινου δυναμικού που έχουν στη διάθεσή τους.
Η Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε., προκειμένου να ανταπεξέλθει στις νέες ανάγκες της τραπεζικής αγοράς και να κατακτήσει τους οικονομικούς στόχους που έχει θέσει, έχει αναβαθμίσει την διαδικασία αξιολόγησης και εκπαίδευσης του Ανθρωπίνου Δυναμικού της. Αυτό το νέο σύστημα αξιολόγησης θα μελετήσουμε στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία.
Η αξιολόγηση του Ανθρωπίνου Δυναμικού με το σύστημα διαχείρισης της απόδοσης, σύμφωνα με τις εγκύκλιες οδηγίες της Τράπεζας, πραγματοποιείται σε τρία στάδια. Στο πρώτο στάδιο οι αξιολογητές και οι αξιολογούμενοι συναντιούνται για να προγραμματίσουν τους στόχους τους από κοινού. Στο δεύτερο στάδιο εξετάζονται οι στόχοι που έχουν επιτευχθεί το πρώτο εξάμηνο καθώς και οι ανάγκες καθοδήγησης και βελτίωσης του αξιολογούμενου. Στο τέλος του έτους πραγματοποιείται η αξιολόγηση του υπαλλήλου προκειμένου να διαπιστωθούν οι επιτεύξιμοι στόχοι και οι περεταίρω ανάγκες εκπαίδευσης.
Η μελέτη περίπτωσης της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε., πραγματοποιήθηκε με την χρησιμοποίηση ενός ερωτηματολογίου έντεκα ερωτήσεων με την πεντάβαθμη κλίμακα Likert, σε δείγμα 117 εργαζομένων της Τράπεζας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το νέο Σύστημα Αξιολόγησης του Ανθρωπίνου Δυναμικού έχει μεγάλη αποδοχή από το προσωπικό της Τράπεζας και επιδρά θετικά στην ανάπτυξη τόσο των ατομικών όσο και ομαδικών στόχων. | el_GR |
dc.format.extent | 110 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Τραπεζικό περιβάλλον | el_GR |
dc.subject | Ανθρώπινο δυναμικό -- Τράπεζες | el_GR |
dc.subject | Human resources -- Banks | |
dc.subject | Banking environment | |
dc.title | Η αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της νέας εφαρμογής του συστήματος διαχείρισης της απόδοσης: Η περίπτωση των υπαλλήλων της ATEBANK | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The current banking environment is characterized by fierce competition. New forms of organization, transactions and the motivation methods of human resources, combined with these systems contribute to increase productivity and efficiency of banking enterprises.
The introduction of new, diversified bank products requires the development and education of the personnel, ie, the human resources available to them.
The Agricultural Bank of Greece SA, in order to cope with the new needs of the banking market and to gain the set financial goals, has upgraded its assessment and human resources training. This new rating system will be studied in this thesis.
The evaluation of the human resources with the performance of the management system in accordance with the newsletter of the Bank, takes place in three stages. In the first stage, the evaluators and the evaluated meet to plan their goals together. In the second stage, the objectives achieved in the first half year are examined, in additional to the needs of guidance and improvement of the evaluated. At the end of the year the evaluation of the employee is conducted, to establish the achievable objectives and further training needs.
A Case Study of the Agricultural Bank of Greece SA, is conducted using a questionnaire which consists of eleven questions structured according to a five-point scale Likert, in a sample of 117 employees of the Bank. The results showed that the new assessment system HR has great acceptance by the Bank staff and positively affects the development of both individual and team goals. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |