Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΑσπρομάλλη, 'Ελενα
dc.contributor.otherAspromalli, Elena
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-07-19T08:38:08Z
dc.date.available2018-07-19T08:38:08Z
dc.date.copyright2018-07-19
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherMBA/2018/00607el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3567
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτις μέρες μας οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι ραγδαίες όπως ραγδαία είναι και η χρήση των νέων τεχνολογιών για διαφημιστικούς σκοπούς. Γι’ αυτό η όλο αυξανόμενη χρήση των διαφημίσεων, οι οποίες βασίζονται στις νέες τεχνολογίες για να στοχεύουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, προβλημάτισε την ερευνητική κοινότητα και την οδήγησε να μελετήσει τόσο αυτές τις πρακτικές όσο και τη συμπεριφορά των χρηστών απέναντι τους. Μερικές από τις κυριότερες παραμέτρους που εξετάστηκαν ήταν η αποτελεσματικότητα αυτού του είδους διαφήμισης αλλά και το κατά πόσο η χρήση αυτών των πρακτικών παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών. Επομένως, σκοπός της παρούσας Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι να κατανοήσει καλύτερα το πως εκλαμβάνουν οι διαδικτυακοί χρήστες στην Κύπρο αυτού του είδους το διαφημιστικό περιεχόμενο και να αποσαφηνίσει ποια είναι η στάση που διατηρούν απέναντι του. Για τη διεξαγωγή λοιπόν του ερευνητικού μέρους επιλέγηκε ως κατάλληλη μέθοδος η συλλογή πρωτογενών δεδομένων από διαδικτυακούς χρήστες με τη διανομή ερωτηματολογίων. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων κατέληξε στο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών βρίσκει αυτές τις διαφημίσεις ενοχλητικές και ανεπιθύμητες. Εντούτοις, η πλειοψηφία των χρηστών διατηρεί ουδέτερη στάση στη δήλωση ότι αυτές οι διαφημίσεις παραβιάζουν τα προσωπικά τους δεδομένα αν και ένα αρκετά υψηλό ποσοστό διαφώνησε με την πιο πάνω δήλωση. Επίσης, μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων δεν είναι διατεθειμένο να καταβάλλει κάποιο ετήσιο ποσό για να αποφύγει την εμφάνιση διαφημίσεων κατά την επίσκεψη του σε ιστοσελίδες και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Παρόλα αυτά, οι πλείστοι συμμετέχοντες θα έδιναν εθελοντικά τα προσωπικά τους δεδομένα για να λαμβάνουν εξατομικευμένες εκπτώσεις/προσφορές από ιστότοπους και ηλεκτρονικά καταστήματα. Η μελλοντική έρευνα είναι απαραίτητη για την καλύτερη κατανόηση της στάσης και συμπεριφοράς των διαδικτυακών χρηστών.el_GR
dc.format.extentvii, 122 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Κύπροςel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cyprusel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.titleΑνάλυση της στάσης και της συμπεριφοράς των Κυπρίων καταναλωτών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμισηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, due to the rapid technological advances the use of new technologies for advertising purposes is growing rapidly, as well. The constant use of online advertising practices known as Online Behavioral Advertising (OBA) has puzzled the research community, leading researchers to study these practices and the users’ behavior towards them. Some of the main parameters that were examined included the advertisements’ effectiveness and also whether these practices violate consumers’ privacy. Therefore, the purpose of this Master's Thesis is to better understand how online users perceive this type of advertising content and to examine their attitude towards it. In order to conduct the research, the collection of primary data from online users was chosen as the appropriate method via a questionnaire that was distributed to online users in Cyprus. The results of this survey concluded that a large percentage of internet users described these advertisements as annoying and unwanted. However, the majority of the participants maintain a neutral attitude on whether these advertisements violate their personal data, while a fairly high percentage disagreed with the above statement. Additionally, a large percentage of participants are not willing to pay an annual fee in order to avoid OBA while accessing websites and Social Media Networks. However, most participants would provide voluntarily their personal data to receive personalized discounts/offers from websites and online stores. Further research is needed in order to better understand the attitude and behavior of online users.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record