Η ηλεκτρονική τραπεζική και η αποδοχή της απο τους καταναλωτές-εμπειρική προσέγγιση για την αποδοχή της ηλεκτρονικής τραπεζικής απο τους καταναλωτές στην Ελλάδα
Abstract
Στην παρούσα εργασία, ερευνάται το θέμα της αποδοχής της ηλεκτρονικής τραπεζικής από το ελληνικό κοινό. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στην έρευνα αυτή βασίζεται στο μοντέλο Extended Technology Acceptance Model και εφαρμόζεται με τη χρήση ερωτηματολογίου. Για την ολοκληρωμένη ανάλυση του θέματος, πραγματοποιείται μια εκτενής επισκόπηση της βιβλιογραφίας και αναπτύσσεται το θεσμικό πλαίσιο που καλύπτει τα ζητήματα των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Τα ευρήματα που προκύπτουν από την εμπειρική προσέγγιση στο δείγμα υποδεικνύουν πως το ελληνικό καταναλωτικό κοινό φαίνεται να αποδέχεται την τεχνολογική καινοτομία της ηλεκτρονικής τραπεζικής, ενώ ως βασικότερους παράγοντες αποδοχής φαίνεται να θεωρεί την αξιοπιστία και τη χρησιμότητα. Από τα ερευνητικά συμπεράσματα προκύπτει η πρόταση μιας τροποποίησης του μοντέλου Extended Technology Acceptance Model, για αξιολόγηση και εφαρμογή σε περαιτέρω έρευνα.