Show simple item record

dc.contributor.advisorΠίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ
dc.contributor.authorΒασιλειάδου, Μαριάμ
dc.contributor.otherVasiliadou, Mariam
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-07-09T07:47:52Z
dc.date.available2018-07-09T07:47:52Z
dc.date.copyright2018-07-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΘΣΠ-2018-00108el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3524
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του κατά πόσο το περιβάλλον μάθησης που μπορεί να δημιουργηθεί με δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού, μπορεί να προωθήσει τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση, να ενεργοποιήσει κάθε παιδί στην τάξη του νηπιαγωγείου και συνεπώς να αυξήσει τη συμμετοχή του. Σε αυτό το πλαίσιο μελετήθηκε εάν το θεατρικό παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει κατάλληλη μεθοδολογία για προσέγγιση των Γνωστικών Αντικειμένων του Αναλυτικού Προγράμματος και επιπροσθέτως να συμβάλει στην αύξηση της συμμετοχής και τη μαθησιακή εξέλιξη ξενόγλωσσων παιδιών, παιδιών με μαθησιακές ή/και κοινωνικές ιδιαιτερότητες. Επίσης διερευνήθηκε εάν το Θεατρικό Παιχνίδι συμβάλλει στην αναβαθμισμένη επικοινωνία και αλληλεπίδραση των παιδιών αυτών με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης. Για την εξαγωγή των συμπερασμάτων έγινε συμμετοχική παρατήρηση και καταγραφή των αντιδράσεων των παιδιών (τρεις μελέτες περίπτωσης) σε ημερολόγια παρατήρησης κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας των Γνωστικών Αντικειμένων του νηπιαγωγείου. Η συμμετοχική παρατήρηση αφορά τόσο στη μαθησιακή διαδικασία με τυπικές μεθόδους διδασκαλίας όσο και με τη χρήση πρακτικών και τεχνικών Θεατρικού Παιχνιδιού. Από τη μελέτη των ημερολογίων παρατήρησης τόσο των τριών παιδιών που επιλέχθηκαν λόγω των προαναφερθέντων ιδιαιτεροτήτων, όσο και της υπόλοιπης τάξης γενικά προκύπτει το Θεατρικό Παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει αποτελεσματικό εργαλείο προσέγγισης των Γνωστικών Αντικειμένων του Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου, αφού συμβάλλει στην ενεργοποίηση των παιδιών και στην αύξηση της συμμετοχής τους στη μαθησιακή διαδικασία. Παράλληλα συμβάλλει στην αναβαθμισμένη επικοινωνία και αλληλεπίδραση των παιδιών αυτών με από τα υπόλοιπα, μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου. Επομένως το Θεατρικό Παιχνίδι μπορεί να θεωρηθεί μια από τις πρακτικές παροχής συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο.el_GR
dc.format.extentviii, 162 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel_GR
dc.subjectTheatrical gameel_GR
dc.titleΤο θεατρικό παιχνίδι ως εργαλείο προσέγγισης των θεμάτων του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου για συμπερίληψη των παιδιών όλων των ικανοτήτων και αύξηση της συμμετοχής τους στην τυπική τάξη του νηπιαγωγείουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this study to investigate whether the learning environment created using dramatic play can promote inclusive education, activate each child in the pre-primary school classroom and increase participation. Investigation has shown that dramatic play can be tool for approaching the learning objectives in the curriculum, contributing to the increased participation of children with learning disabilities, language difficulties and children with behavioral problems. Dramatic play has also been shown to help these children to be accepted by other children in the class. To determine the conclusion, participatory observations and recordings of children’s reactions (3 case studies) were made in observation diaries while teaching the pre-primary school learning objectives. In particular, participatory classroom observations were made of the learning process using typical teaching methods and during the realization of educational objectives using phases and dramatic play techniques. From studying the observation diaries of the three children and the rest of the class, this approach to learning objectives in the pre-primary school curriculum can be an effective tool in activating children and increasing their participation in the learning process. Therefore, dramatic play can be considered an effective tool in providing an inclusive education in pre-primary school.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record