Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
  6. Διερεύνηση του ψηφιακού προφίλ και των στάσεων των εν-ενεργεία νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών σε δραστηριότητες μάθησης
 
  • Details
Options

Διερεύνηση του ψηφιακού προφίλ και των στάσεων των εν-ενεργεία νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών σε δραστηριότητες μάθησης

Author(s)
Κεσίσογλου, Βικτώρια
Date Issued
2015-03-20
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το ζήτημα του ψηφιακού προφίλ και στάσεων των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και προσπαθεί να εντοπίσει την πιθανή σχέση μεταξύ αυτών και της συχνότητας χρήσης των Τ.Π.Ε. σε δραστηριότητες μάθησης μέσα στην τάξη. Το δείγμα της έρευνας, η επιλογή του οποίου έγινε με βολική δειγματοληψία, αποτέλεσαν 82 γυναίκες νηπιαγωγοί, που εργάζονταν σε δημόσια και κοινοτικά νηπιαγωγεία της επαρχίας Λευκωσίας κατά τη σχολική χρονιά 2013-2014. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με ανώνυμο ερωτηματολόγιο, το οποίο κατασκευάστηκε από την ερευνήτρια και αποτελεί μια σύνθεση άλλων ερωτηματολογίων και προσαρμογής αυτών στο θέμα της εν λόγω έρευνας. Το ερωτηματολόγιο στάλθηκε ταχυδρομικώς στο επιλεγμένο δείγμα συνοδευόμενο από επιστολή που επιβεβαίωνε την ανωνυμία και εμπιστευτικότητα των στοιχείων των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα από την έρευνα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες έχουν θετικές στάσεις απέναντι στη χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία αν και η συχνότητα χρήσης τους παρουσιάζεται κάπως χαμηλότερη. Κυριότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι υπάρχει στατιστικά σημαντική μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ των στάσεων των εκπαιδευτικών (συγκεκριμένα της μεταβλητής που αφορά στις αντιλήψεις των νηπιαγωγών αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της μάθησης με τη χρήση των Τ.Π.Ε. σε σχέση με τις αναπτυξιακές ανάγκες των παιδιών προσχολικής ηλικίας) και της συχνότητας με την οποία οι εκπαιδευτικοί κάνουν χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία τους. Να επισημανθεί ωστόσο ότι, τα αποτελέσματα της έρευνας δεν είναι γενικεύσιμα στο σύνολο των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής της Κύπρου και ισχύουν μόνο για το συγκεκριμένο δείγμα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
83 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Εκπαιδευτικοί -- Ψηφι...

Teachers -- Digital p...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΠΑ-2015-00033.pdf

Size

1.65 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5a07479680f0480af5a158926186d89f

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly