dc.contributor.advisor | Χασάπης, Κρίστης | |
dc.contributor.author | Σάββα, Ανδρούλα | |
dc.contributor.other | Savva, Androula | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-06-27T06:53:55Z | |
dc.date.available | 2018-06-27T06:53:55Z | |
dc.date.copyright | 2018-06-22 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00584 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3505 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι επιστήμονες και ερευνητές ασχολούνται με το γνωστικό πεδίο ικανοποίησης τόσο για υπηρεσίες όσο και για οργανισμούς.
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η ανάδειξη της ικανοποίησης των χρηστών της βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της. Επίκεντρο της έρευνας, αποτελεί η μελέτη των αντιλήψεων των χρηστών που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους κυρίως από το προσωπικό της βιβλιοθήκης, την βιβλιοθήκη ως φυσικό και ηλεκτρονικό περιβάλλον και την βιβλιοθήκη ως πληροφορία/υπηρεσία που βοηθά στην ατομική έρευνα.
Μέσα από τις απόψεις των ίδιων των χρηστών της Βιβλιοθήκης θα εξετάσουμε την ικανοποίηση και την ποιότητα από τις υπηρεσίες της βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου έτσι ώστε να εντοπίσουμε τα δυνατά αλλά και τα αδύνατα σημεία.
Η μεθοδολογία που χρησιμοποίησα για τη συλλογή δεδομένων εντάσσεται στην οικογένεια της ποσοτικής έρευνας. Η τεχνική συλλογής δεδομένων διενεργήθηκε με την μέθοδο ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που στάλθηκε στους χρήστες της βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου σύμφωνα με τα ευρήματα, διαπιστώθηκε στατιστικά θετική συσχέτιση της συνολικής ικανοποίησης των χρηστών. Σε μια γενική ερώτηση του ερωτηματολογίου με άριστα το 10, οι χρήστες καλούνται να δηλώσουν τη συνολική ικανοποίηση τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Σύμφωνα με τα ευρήματα των απαντήσεων στην συγκεκριμένη ερώτηση ο μέσος όρος των απαντήσεων ξεπερνά το 7 από το 10, γεγονός που δείχνει στατιστικά τη θετική συσχέτιση της συνολικής ικανοποίησης των χρηστών.
Στο τέλος της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής παρουσιάζονται αναλυτικά τα συμπεράσματα των ευρημάτων και προτάσεις για μελλοντική χρήση. | el_GR |
dc.format.extent | 84 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου | el_GR |
dc.subject | Open University of Cyprus Library | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση χρηστών -- Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου | el_GR |
dc.subject | User satisfaction -- Open University of Cyprus Library | el_GR |
dc.title | Έρευνα ικανοποίησης των χρηστών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In recent, more and more scientists and researchers have been engaged in the cognitive field of satisfaction for both services and organizations.
This dissertation attempts to determine the degree of satisfaction of the users of the Open University Libraries of Cyprus for its services. The focus of the research is to study the perception of users that affect their satisfaction mainly by library staff, the library as a natural and electronic environment, and the library as an information/service that helps in individual research.
Through the views of library users themselves, we will assess the satisfaction from and the quality of the services of the library of the Open University of Cyprus in order to identify its strengths yet also its weaknesses.
The methodology which i used for the collection of data comes from the quantitative research field. The data collection technique was conducted by means of the electronic questionnaire method sent to the users of the Open University Library of Cyprus.
By analyzing the results of the questionnaire according to findings, a statistically positive overall satisfaction of the users was established. In a general question of the questionnaire with a rating from one to ten where ten was the maximum, users were asked to declare their total satisfaction for the services provided by the Open University of Cyprus library. According to the findings from the answers to this question, the average of the answers emanating exceeds 7 out of 10, which shows statistically the positive users, positive overall satisfaction.
At the end of this post graduate dissertation, both the conclusions arising from findings as well as proposals for future use are inferred in detail. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |