Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
  6. Οι εκπαιδευτικοί ως εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές εκπαιδευτικών σε θέματα εισαγωγής των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Η περίπτωση του Π.Α.Κ.Ε. Θεσσαλίας
 
  • Details
Options

Οι εκπαιδευτικοί ως εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές εκπαιδευτικών σε θέματα εισαγωγής των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Η περίπτωση του Π.Α.Κ.Ε. Θεσσαλίας

Author(s)
Παλαπέλα, Γεωργία
Date Issued
2013-05-23
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σημαντικός κρίνεται ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ως ένας συνδετικός κρίκος και μια ευέλικτη ζώνη για να υλοποιηθεί η αποτελεσματική γνώση ως απόρροια μιας ειδικευμένης διδακτικής προσέγγισης. Σε αυτα τα πλαίσια αναγνωρίζεται η σπουδαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πάνω στα νέα διδακτικά μέσα απο ειδικευμένους εκπαιδευτές που έχουν συνειδητοποιήσει το ρόλο τους για τη δημιουργία ενός κατάλληλου κλίματος προσέγγισης των εκπαιδευτικών στα πλαίσια της δια βίου μάθησης και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση και καταγραφή των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Β' επιπέδου στο πλαίσιο παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων που διεξήχθησαν για την κατάρτιση τους. Βασικός στόχος είναι να σκιαγραφήσει την επιμορφωτική πραγματικότητα μέσα απο την καταγραφή των απόψεων και των στάσεων, σχετικά με την οργάνωση και το περιεχόμενο των προγραμμάτων επιμόρφωσης, την ύπαρξη ή όχι λειτουργικών κενών και ελλείψεων καθώς και την ετοιμότητα τους να διαδραματίσουν το ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή ενηλίκων μετά το τέλος της επιμόρφωσης τους. Για την αποτελεσματικότητα των στόχων που τέθηκαν, επιλέχθηκε το μοντέλο της ποιοτικής προσέγγισης για την διεξάγωγή της έρευνας και συγκεκριμένα ως εργαλείο συλλογής δεδομένων η συνέντευξη που εφαρμόστηκε σε ένα μικρό δείγμα εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέλος γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων, συμπερασμάτων και προτάσεων
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
136 σ. 30 εκ.
Subjects

Τεχνολογία στην εκπαί...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΠΑ-2009-00016.pdf

Size

4.67 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0f0a651a6d98fc7162968a9fc345d258

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly