Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
  6. Μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες παιδιών με μεταναστευτικό και προσφυγικό υπόβαθρο. Ο ρόλος της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - συμπεράσματα από την εφαρμογή της στο σχολικό συγκείμενο
 
  • Details
Options

Μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες παιδιών με μεταναστευτικό και προσφυγικό υπόβαθρο. Ο ρόλος της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - συμπεράσματα από την εφαρμογή της στο σχολικό συγκείμενο

Author(s)
Τσάπα, Ειρήνη
Date Issued
2023-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταδείξει αφενός τις μαθησιακες και συμεριφορικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με μαθησιακό και προσφυγικό υπόβαθρο και αφετέρου το πως αντιμετωπίζεται στην ολότητα του το φαινόμενο της ετερότητας στο ελληνικό σχολικό συγκείμενο τόσο μέσα απο την ανάλυση του νομοθετικού πλαισίου για τη λειτουργία των τάξεων υποδοχής όσο και μέσα μέσα απο τις από τις απόψεις των 4 εκπαιδευτικών τυπικών τάξεων σχετικά με την εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Απο την κριτική ανάλυση βασικών νομοθετηματων ( ν.4414/2016 και της εγκυκλίου για την ίδρυση και λειτουργία των τάξεων υποδοχής ΖΕΠ)προκύπτει ότι αν και πρόθεση του νομοθέτη αποτελεί η εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στις σχολικές τάξεις εντούτοις παρουσίαζονται ελλέιψεις στην εφαρμογή του θέσμού τόσο όσον αφορά την υλικοτεχνική υποδομή και την πρόσληψη επιμορφωμένων εκπαιδευτικών όσο και στην απουσία πορβλεψης για τη λειτουργία του θεσμού στο μέλλον.

Το ίδιο συμπέρασμα προκύπτει και από τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών, οι οποίοι καλούνται να ανταποκριθούν στις ανάγκες πολυπολιτισμικών τάξεων, έχοντας λάβει ελλιπή επιμόρφωση σε θέματα διγλωσσίας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, και με διδακτικό υλικό και αναλυτικό πρόγραμμα που δεν ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες των δίγλωσσων μαθητών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
73 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Διαπολιτισμική εκπαίδ...

Intercultural educati...

Διγλωσσία

Bilingualism

Μαθησιακές δυσκολίες

Learning difficulties...

Multiculturalism

Πολυπολιτισμός

Behavioral disorders

Συμπεριφορικές διαταρ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΠΑ-2023-00083.pdf

Size

825.82 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):30191e9578b36dadbc7e40eab9730c08

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly