Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
  6. Κίνητρα και εμπόδια δασκάλων που εργάζονται σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων για συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα με θέμα τις μαθησιακές δυσκολίες
 
  • Details
Options

Κίνητρα και εμπόδια δασκάλων που εργάζονται σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων για συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα με θέμα τις μαθησιακές δυσκολίες

Author(s)
Μαρσέλη, Ανδριάνα-Μαρία
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή αποσκοπεί στη διερεύνηση των κινήτρων και των εμποδίων που συμβάλλουν, άλλοτε προτρεπτικά και άλλοτε αποτρεπτικά, στη συμμετοχή των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε επιμορφωτικά προγράμματα με θέμα τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

Σε πρώτο στάδιο, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση και παράλληλα συγκεντρώνονται δεδομένα από σχετικές έρευνες. Αναλύονται οι θεωρίες των κινήτρων και των εμποδίων και γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη σημασία της επιμόρφωσης στο θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών αλλά και στις εκπαιδευτικές ανάγκες των δασκάλων.

Στη συνέχεια, καθορίζεται ο σκοπός , τα ερευνητικά ερωτήματα και η αναγκαιότητα της συγκεκριμένης έρευνας. Ακολουθεί το μεθοδολογικό και ερευνητικό πλαίσιο στο οποίο υλοποιείται η ερευνητική διαδικασία. Γίνεται αναφορά στη διαδικασία επιλογής του δείγματος και στο ερευνητικό εργαλείο με το οποίο συλλέγονται τα δεδομένα. Επόμενο στάδιο αποτελεί η καταγραφή των ευρημάτων ενώ στο τέλος ερμηνεύονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από τη διαδικασία και γίνονται κάποιες προτάσεις.

Συμπερασματικά, βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, οι εκπαιδευτικοί έχουν σημαντικές ελλείψεις στο θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών και αναγνωρίζουν, στο σύνολό τους, τη σημασία της παροχής κινήτρων με σκοπό την ενίσχυση της συμμετοχής. Τα κίνητρα που ωθούν τους δασκάλους στη διαδικασία επιμόρφωσης είναι κυρίως εσωτερικά με πρωταρχικής σημασίας τη Βελτίωση των Εκπαιδευτικών Τεχνικών και την Επίλυση των Καθημερινών Προβλημάτων στη Σχολική Ζωή. Επιπροσθέτως, βασικά κριτήρια για τη συμμετοχή αποτελούν η Σύνδεση της Θεωρίας με την Πράξη και το συγκεκριμένο Θέμα της επιμόρφωσης. Από την άλλη πλευρά, παρατηρούνται κάποιες πολύ σημαντικές δυσκολίες που επηρεάζουν τη συμμετοχή, με κύρια το Κόστος συμμετοχής. Όσον αφορά τα εμπόδια που λειτουργούν αποτρεπτικά είναι κυρίως καταστασιακά και θεσμικά. Σημαντικότερα για τους εκπαιδευτικούς είναι το Κόστος συμμετοχής και το Ωράριο υλοποίησης των προγραμμάτων.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 114 σ. 30 εκ.
Subjects

Επιμορφωτικά προγράμμ...

Training programs -- ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΠΑ-2018-00055.pdf

Size

714.57 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4a6c546fea2cd270b030399706c986b0

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly