Θεωρίες υποκίνησης εργαζομένων και κίνητρα ενίσχυσης του ηθικού τους - Μελέτη περίπτωσης τράπεζας
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-07-24Συγγραφέας
Μαντζίλα, Αικατερίνη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Αναμφισβήτητα οι σύγχρονες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και αντιμετωπίζουν σύνθετα ζητήματα και προκλήσεις, δεδομένου της παγκοσμιοποίησης, της οικονομικής αστάθειας και των τρεχουσών ανταγωνιστικών πιέσεων. Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού βρίσκεται κατά μέτωπο με πολλές από αυτές τις προκλήσεις έχοντας ως αποστολή την ενίσχυση της αλλαγής, τη μέγιστη δυνατή βελτίωση της οργανωτικής απόδοσης, την καλλιέργεια ενός πιο πιστού, ευαισθητοποιημένου και αποδοτικού ανθρώπινου δυναμικού.
Το μέλλον λοιπόν μιας επιχείρησης βασίζεται κατά κύριο λόγο στην ικανότητά της να διαχειρίζεται σωστά και να αναπτύσσει τον πολυτιμότερο πόρο της, το ανθρώπινο κεφάλαιο. Η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν είναι επίτευγμα ενός ατόμου αλλά στηρίζεται σαφώς στην υποστήριξη, την συνεργασία, την προσήλωση και την προθυμία από την πλευρά όλων. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις κατάλληλες ενέργειες και τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση προκειμένου να παρακινήσει αποτελεσματικά το προσωπικό της.
Γι’ αυτό στο πρώτο μέρος της εργασίας θα παρουσιαστούν βασικές θεωρίες παρακίνησης ,τρόποι και προϋποθέσεις της αποτελεσματικής παρακίνησης ,βασικοί πυλώνες της Διοίκησης Ανθρώπινων και εργασιακών σχέσεων όπως και κλασσικές προσεγγίσεις της διοίκησης-θεωρίες Vroom, Maslow, Hertzberg κ.α. Ενώ στο δεύτερο μέρος, για να διατυπωθεί κατά πόσο υφίσταται έδαφος για κίνητρα στην πράξη για μια επιτυχημένη επιχείρηση, θα διεξαχθεί έρευνα μικρής κλίμακας με ερωτηματολόγια με δεδομένες τις συνθήκες λειτουργίας της Τράπεζας Eurobank.