Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣίσκου, Όλγα
dc.contributor.authorΠατούρας, Γρηγόριος
dc.contributor.otherPatouras, Gregorios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-05-02T06:41:15Z
dc.date.available2018-05-02T06:41:15Z
dc.date.copyright2018-05-02
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.otherΠΥΣΣ/2018/00149el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3404
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός: Ο σκοπός είναι διττός και αφορά στη διερεύνηση αφενός μεν των αναγκών υγείας των ασθενών με νεοπλασματική νόσο στο Ν. Αργολίδας και αφετέρου δε του βαθμού ικανοποίησης αυτών των αναγκών την τρέχουσα περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης. Μεθοδολογία: Πρόκειται για ποσοτική συγχρονική μελέτη με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο ήταν αυτοσυμπληρούμενο. Ο μελετώμενος πληθυσμός αφορούσε ασθενείς ηλικίας ≥18 ετών με νεοπλασματική νόσο, άνδρες και γυναίκες, όλων των κοινωνικοοικονομικών ομάδων και επιπέδων εκπαίδευσης που έκαναν χρήση υπηρεσιών υγείας στο Γ.Ν. Αργολίδας. Από τα 110 ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν, απαντήθηκαν και συμπεριελήφθησαν στην έρευνα τα 100 (ποσοστό ανταπόκρισης 90,91%). Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις, το οποίο αναπτύχθηκε από τον ερευνητή με βάση αντίστοιχα εργαλεία που εντοπίστηκαν στη βιβλιογραφία. Tο σύνολο των ερωτηματολογίων συμπληρώθηκε την περίοδο Αυγούστου – Δεκεμβρίου 2017 και για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS v 21.0. Αποτελέσματα – Συμπεράσματα: Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι το σύνολο των ερωτηθέντων δεν ήταν ικανοποιημένο από την ποσοτική επάρκεια των νοσηλευτών ανά βάρδια και ακόμη επισήμαναν την πλήρη έλλειψη κατάλληλων επαγγελματιών για την ψυχολογική τους υποστήριξη. Επιπλέον, το 94% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι το νοσοκομείο αυτό διαθέτει σε μικρό βαθμό εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας για την αντιμετώπιση του προβλήματός τους, ενώ το 77% από αυτούς, ανέφερε ότι έλαβε σε μικρό βαθμό κατάλληλη ενημέρωση για τα δικαιώματα των ογκολογικών ασθενών. Επιπρόσθετα, οι ερωτηθέντες παρουσιάζονται σχετικώς ικανοποιημένοι από την επικοινωνία και τη συνεργασία τους με τους επαγγελματίες υγείας του υπό μελέτη νοσοκομείου, απαντώντας σε ποσοστό 70% ότι ήταν μια καλή συνεργασία και σε ποσοστό 30% ότι ήταν μια πολύ καλή συνεργασία γεγονός το οποίο συμβάλλει στην βελτίωση της ικανοποίησής τους, σε συμφωνία με τα σχετικά πορίσματα της βιβλιογραφίας. Ακόμη, από τη διμεταβλητή ανάλυση βρέθηκε ότι ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης των ογκολογικών ασθενών ήταν χαμηλότερος μεταξύ των ασθενών που δήλωσαν καθόλου ικανοποιημένοι από την επάρκεια εξειδικευμένου προσωπικού (p = 0,002 < 0,05), ενώ αντίθετα ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης βρέθηκε υψηλότερος μεταξύ των ασθενών με περισσότερα έτη νόσησης σε σχέση με τους ασθενείς με λιγότερα έτη με την ασθένεια (p = 0,018 < 0,05), Από την ανάλυση παλινδρόμησης, βρέθηκε ότι η ανεπάρκεια εξειδικευμένου προσωπικού (p = 0,000 < 0,05) αποτελεί τη μόνη μεταβλητή που σχετίζεται με την ικανοποίηση των ασθενών.el_GR
dc.format.extent118 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.subjectΝεοπλασματική νόσοςel_GR
dc.subjectNeoplastic diseaseel_GR
dc.titleΠρόσβαση και ικανοποίηση ασθενών με νεοπλασματική νόσο από τις υπηρεσίες του Γενικού Νοσοκομείου Αργολίδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPurpose: The present study aims at the exploration of the health needs of patients of diseases of neoplasm in the prefecture of Argolis and also, the exploration of the degree of satisfaction of these needs during the current time period of the Greek economic crisis. Methodology: This is a quantitative cross-sectional study using a structured, self-completed questionnaire. The study population was patients with neoplastic disease ≥ 18 years of age, men and women, from all socio-economic groups and levels of education, using health services in the General Hospital of Argolida. Of the 110 questionnaires distributed, 100 respondents did answer and included in the survey (90,91% response rate). A structured questionnaire with closed-ended questions was used to collect the data, developed by the researcher based on corresponding tools identified in the literature. All questionnaires were completed in the period August - December 2017 and for the data analysis was used the SPSS v 21.0 statistic package. Results - Conclusions: The results of the survey show that all respondents were not satisfied with the quantum competence of nurses per shift and even pointed out the complete lack of proper professionals for their psychological support. In addition, 94% of respondents believe that the hospital has a small number of specialized health professionals to deal with their problem, while 77% said that they received a small number of appropriate information on oncology patients' rights. Furthermore, respondents are relatively satisfied with their communication and collaboration with hospital under study, heath care professionals, responding 70% that it was a good collaboration and to 30% that it was a very good collaboration, which helps to improve their total satisfaction, according to the relevant findings in the bibliography. In addition, it was found that the overall satisfaction rate of patients with oncological diseases was lower among patients who were not satisfied with the adequacy of specialized staff (p = 0.002 <0.05), while overall satisfaction was found to be higher in patients with more than one year of illness than to those with fewer illness years (p = 0.018 <0.05). From the regression analysis, it was found that the deficiency of specialized personnel (p = 0.000 <0.05) was the only variable related to patient satisfaction.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής