Show simple item record

dc.contributor.advisorΒώβου, Ιωάννα
dc.contributor.authorΜεταξάς, Παύλος
dc.contributor.otherMetaxas, Pavlos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-03-16T09:24:36Z
dc.date.available2018-03-16T09:24:36Z
dc.date.copyright2018-03-16
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΚΠΣ/2018/00015el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3337
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη του διαδικτύου και παράλληλα η εμφάνιση ισχυρότερων υπολογιστικών συστημάτων με χαμηλότερο κόστος συνετέλεσαν στην εμφάνιση και τη δημιουργία ουκ ολίγων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό ον πάντα αναζητούσε την επικοινωνία και την κοινωνικοποίηση και για αυτό ξεκίνησε η δημιουργία των διαδικτυακών κοινοτήτων. Η διαμεσολαβημένη επικοινωνία μέσω αυτών των διαδικτυακών κοινοτήτων δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες. Ένας τρόπος επικοινωνίας στις διαδικτυακές πλατφόρμες είναι και η αυτοπαρουσίαση του εαυτού. Υπάρχουν πολλοί τρόποι αυτοπαρουσίασης ενός ατόμου, ένας από αυτούς είναι μέσω των φωτογραφιών. Μια διαδικτυακή κοινότητα η οποία εξειδικεύεται στις φωτογραφίες είναι το Instagram, 800 εκατομμύρια και πλέον χρήστες επιλέγουν αυτό το μέσω κοινωνικής δικτύωσης για να αυτοπαρουσιαστούν, μεταξύ αυτών και διάσημες προσωπικότητες. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ως διάσημες προσωπικότητες ορίζονται τα άτομα με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instragram. Στα πλαίσια διεξαγωγής της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, πραγματοποιήθηκε αποκωδικοποίηση 50 φωτογραφιών, εμπνευσμένη από τη σημειολογική κατηγοριοποίηση του R. Barthes και στη συνέχεια η ποσοτικοποίηση των δεδομένων και ευρημάτων. Επιλέχθηκαν οι δέκα διάσημες προσωπικότητες με βάση αυτές με τους περισσότερους ακόλουθους στο μέσω κοινωνικής δικτύωσης Instagram. Στη συνέχεια εντοπίστηκαν οι πέντε φωτογραφίες από τον κάθε λογαριασμό με τα περισσότερα likes. Σκοπός της έρευνας είναι να παρατηρηθεί ο τρόπος με τον οποίο οι διάσημες προσωπικότητες αυτοπαρουσιάζονται μέσω των φωτογραφιών τους, μεταξύ άλλων, σε ποιες τοποθεσίες επιλέγουν να βγάζουν φωτογραφίες και με ποια άτομα συνηθίζουν να φωτογραφίζονται. Στόχος της έρευνας είναι να εντοπίσει πως επιλέγουν οι διάσημες προσωπικότητες να αυτοπαρουσιάζονται στο μέσω κοινωνικής δικτύωσης Instagram. Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί στο να καταγράψει τους τρόπους με τους οποίους αυτοπαρουσιάζονται οι διάσημες προσωπικότητες, για το λόγο ότι, η συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών διαμορφώνει συγκεκριμένες τάσεις οι οποίες βρίσκουν απήχηση στη δημόσια σφαίρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι οι διάσημες προσωπικότητες προτιμούν κυρίως να αυτοπαρουσιάζονται μόνοι τους. Παράλληλα, επιλέγουν να αυτοπαρουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό την ιδιωτική τους ζωή και σε μικρότερο βαθμό την επαγγελματική τους. Ακόμη, δεν προτιμούν να αυτοπαρουσιάζονται με αισθησιακές φωτογραφίες. Επίσης, αυτοπαρουσιάζονται κυρίως σε ιδιωτικό χώρο και όχι σε δημόσιο. Επιπρόσθετα, οι διάσημες προσωπικότητες επιλέγουν κυρίως να αυτοπαρουσιάζονται με φωτογραφίες χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία, δηλαδή προτιμούν να υπάρχει ένα «φυσικό» αποτέλεσμα στις φωτογραφίες τους, και τέλος, οι διάσημες προσωπικότητες δεν επιλέγουν να αυτοπαρουσιάζονται σε μεγάλο βαθμό με selfies.el_GR
dc.format.extentx, 127 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.titleΗ αναπαράσταση του εαυτού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Η εξιστόρηση της καθημερινότητας των διασήμωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe development of the internet and the emergence of more powerful computing systems at lower cost have contributed to the emergence and creation of social media tools. Man as a social being has always sought communication and socialization and that is why the creation of online communities began. Mediated communication through these online communities enables users to interact with other users. A characteristic of the interaction is the self-representation. There are many ways that a person can represent his self; one of them is through the photographs. An online community that specializes in the photos is Instagram; with more than 800 million users choosing this social network for self-representation including famous people. In the framework of this postgraduate thesis; decoding and quantitation of 50 photographs was carried out. Ten celebrities with the most followers in the social network of Instagram were chosen. Then, the five most liked photos were found from each of the ten celebrities accounts. The purpose of the research is to observe the way that famous celebrities present themselves through their photographs; among other things; in which locations they choose to take pictures, and with whom they are used to being photographed. The aim of the research is to identify and record the ways that famous celebrities choose to show themselves in the social network of Instagram. The present study aims to record the ways in which celebrities present themselves, because this category of users focuses on promoting themselves via social networks, therefore the ways in which they present themselves can help us to understand the methods in which a user can present himself more effectively in social media. The results of the research have shown that, celebrities prefer mainly to present themselves on their own in the photos. At the same time, they choose to present their personal life more in relation to their professional career and they do not prefer to present themselves with sensual photos. Also, they are mainly presenting themselves in private places and not so much in public places. In addition, celebrities choose mainly to present themselves without any editing in the photos and finally, most of the celebrities do not choose to represent themselves with selfies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record