Show simple item record

dc.contributor.advisorΑντωνιάδης, Δημήτρης
dc.contributor.authorΑντωνίου, Κλειώ
dc.contributor.otherAntoniou, Cleo
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-03-01T10:34:54Z
dc.date.available2018-03-01T10:34:54Z
dc.date.copyright2018-03-01
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.otherΚΠΣ/2017/00011el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3323
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα online κοινωνικά μέσα δικτύωσης (online social networks-OSNs) αποτελούν ένα σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας κατά την οποία τα άτομα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, ανταλλάσσουν πληροφορίες, δημιουργούν κοινωνικές σχέσεις αλλά και διαδικτυακές κοινότητες, οι οποίες αποτελούνται από άτομα με κοινά ενδιαφέροντα ή δραστηριότητες αλλά και άτομα που στοχεύουν να γνωρίσουν τα ενδιαφέροντα των άλλων. Τα εγωκεντρικά δίκτυα τα οποία εστιάζονται στις σχέσεις ενός ατόμου με άλλα άτομα καθώς και στις συνδέσεις μεταξύ τους, αποτελούν θεμελιώδεις δομές των κοινωνικών δικτύων. Ανάλογα με τους στόχους, τις στάσεις, τα ενδιαφέροντα, αλλά και τις διαθέσεις των ατόμων, νέες συνδέσεις δημιουργούνται και παλιές συνδέσεις διακόπτονται. Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί η διερεύνηση της εξέλιξης των εγωκεντρικών δικτύων και η κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται κατά την πάροδο του χρόνου. Στην έρευνά μας πραγματοποιήσαμε συλλογή δεδομένων από το Twitter σε καθημερινή βάση για προεπιλεγμένους χρήστες συγκεκριμένων επαγγελματικών κατηγοριών καθώς και για τυχαία επιλεγμένο δείγμα και διερευνήσαμε τόσο τις αλλαγές στο δίκτυό τους, όσο και στη δραστηριότητά τους στο Twitter. Από την ανάλυση των δεδομένων για το σύνολο των χρηστών, καθώς και ξεχωριστά για τις επαγγελματικές κατηγορίες και τις κατηγορίες μεγέθους δικτύου μελετήσαμε πώς το μέγεθος και η σύνθεση του εγωκεντρικού δικτύου των χρηστών εξελίχθηκαν με την πάροδο του χρόνου και εξάγαμε συμπεράσματα σχετικά με τη δυναμική των κοινωνικών γράφων στα διαδικτυακά περιβάλλοντα. Η έρευνα καταδεικνύει ότι η επίδραση της συναισθηματικής κατάστασης, της διάθεσης και της θεματολογίας την οποία αναπτύσσει ο χρήστης στη δραστηριότητά του στα κοινωνικά δίκτυα οδηγεί σε διαφορετική εξέλιξη της τοπολογίας του εγωκεντρικού δικτύου του, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τόσο τα δικά του όσο και των φίλων και αυτών που τον ακολουθούν. Η επίδραση αυτή καταγράφεται τόσο στο σύνολο όσο και στις διάφορες κατηγορίες μεγέθους χρηστών, ωστόσο πολύ περισσότερο στους χρήστες που ανήκουν σε κοινή επαγγελματική κατηγορία όπου το επάγγελμα, τα κοινά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα δημιουργούν μία πιο ομοιογενή ομάδα η οποία ευνοεί πολύ περισσότερο την επιρροή των συλλογικών συναισθηματικών καταστάσεων.el_GR
dc.format.extent253 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectOnline Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectOnline Social Networksel_GR
dc.titleExamining social network evolution between different classes of peopleel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOnline Social Networks (OSNs) as a modern way of communication allow people to interact, exchange information, create social relationships and online communities consisted of people with common interests or activities, as well as people who want to get acquainted the interests of the others. Ego networks, networks that focus on one's relationships with the others and on connections between them, are fundamental structures of social networks. Depending on the goals, attitudes, interests, and occupation of individuals, new connections are created and old links are interrupted. The subject of this thesis is to examine the evolution of social ego-networks and to understand the factors that influence the way they evolve over time. In our research, we collected data from Twitter on a daily basis for preselected users of specific professional categories as well as for a randomly selected sample, and we examined both the changes in their network and their Twitter activity. Data analysis for all users as well as separately for professional categories and network size classes, allowed us to study the ego network evolution over time in both, size and composition and to draw conclusions about the dynamics of social graphs in online environments. The research shows that the influence of the sentiment and emotional state, as well as the subject developed by the user in his social networking activity leads to a different evolution of his ego network topology, depending on his own characteristics but also of his followers and friends. This effect is observed both in the total and in the different user size categories, but much more to users belonging to a common professional category where the profession, common features and interests create a more homogeneous group that favors much more the influence of collective emotional situations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record