Search
Now showing items 1-10 of 14
Διαχείριση κρίσεων. Ο βαθμός ετοιμότητας της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κύπρου
(2014-04-08)
Τα τελευταία χρόνια είναι κοινά παραδεκτό παγκοσμίως η έξαρση, η ένταση και η συχνότητα εμφάνισης καταστροφών που δημιουργούνται από φυσικά, ανθρωπογενή ή τεχνολογικά αίτια. Κατά τη διάρκεια διαχείρισης τέτοιων περιστατικών, ...
Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(2014-08-27)
Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ηγεσίας, παράλληλα με την εργασιακή ικανοποίηση πάνω στο μοντέλο διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού των ελληνικών ξενοδοχείων. Το θέμα προσεγγίστηκε ...
Μελέτη των εννοιών της οργανωσιακής δέσμευσης και της παρακίνησης στα πλαίσια της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού και η σχέση τους με την αποδοτικότητα των επαγγελματιών υγείας. Περίπτωση ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ "ΔΡΟΜΟΚΑΪΤΕΙΟ"
(2014-08-26)
Εισαγωγή: Η διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων είναι ένα θέμα μείζονος σημασίας για τους υπευθύνους των ιδιωτικών και των δημοσίων οργανισμών. Ο ανθρώπινος παράγοντας, ο τρόπος δράσης του μέσα σε μια ομάδα, η οργάνωση και η ...
Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στον τραπεζικό τομέα. Σύγχρονες εξελίξεις. Η περίπτωση του Νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου
(2014-07-25)
Μέσα από την παγκοσμιοποίηση, τον έντονο ανταγωνισμό αλλά και την οικονομική κρίση, αρχίζει να διαφαίνεται όλο και περισσότερο η τάση για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη του Ανθρωπίνου Δυναμικού ως το πλέον συγκριτικό πλεονέκτημά ...
Η εφαρμογή της στρατηγκής διοίκησης ανθρωπίνων πόρων σε περιπτώσεις διασυνοριακών συγχωνεύσεων και εξαγορών
(2014-07-29)
Η έκταση του φαινομένου των εξαγορών και των συγχωνεύσεων, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διασυνοριακό επίπεδο, αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό των σύγχρονων αγορών. Το φαινόμενο αυτό συνήθως συνδέεται με σοβαρές εξελίξεις στη ...
Η οργάνωση, διαχείριση και αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού στα Call Center (Κέντρα Κλησεως). Πρακτική περίπτωση: Η αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού στο in house (εσωτερικό) call center της εμπορικής εταιρίας Σ.Δ. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε."
(2014-09-02)
Στην παρούσα διατριβή προσεγγίζεται σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, η οργάνωση, διαχείριση και αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού στα call centers
Στο θεωρητικό πλαίσιο, αποσαφηνίζονται έννοιες, όροι και ...
Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας στις Ευρωπαϊκές χώρες. Η περίπτωση της "Ευρωκλινικής Αθηνών"
(2014-08-27)
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αντιληπτό ότι για να είναι μια επιχείρηση βιώσιμη και ανταγωνιστική, δεν είναι αρκετό το κεφάλαιο που διαθέτει ή ο σύγχρονος εξοπλισμός που χρησιμοποιεί, αλλά το μεγαλύτερο και βασικότερο ...
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων: Εκπαίδευση προσωπικού, βραχυπρόθεσμο κόστος ή μακροπρόθεσμη επένδυση για τις επιχειρήσεις
(2014-08-27)
Στο επιχειρηματικό περιβάλλον του σήμερα, ο παγκόσμιος ανταγωνισμός, οι συνεχείς εξελίξεις, σε όλου τους τομείς της ζωής, και η ροή της πληροφορίας δημιουργούν ένα χαώδες κόσμο, γεμάτο πιέσεις τόσο στο δημόσιο τομέα όσο ...
Ο ρόλος της ηγεσίας στις ένοπλες δυνάμεις (ΕΔ) σήμερα, ως καθοριστικός παράγοντας για την αποτελεσματική διοίκηση-διαχείριση και παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, προς επίτευξη των στόχων και της αποστολής τους
(2014-07-14)
Στις 'Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ), η αποτελεσματική ηγεσία αποτελεί το θεμέλιο και το αναπόσπαστο στοιχείο για την επιτυχή εκτέλεση της αποστολής τους.
Σκοπός αυτή της διατριβής ήταν, να διερευνήσει τις απόψεις μονίμων Αξιωματικών ...