Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚατσιμπρής, Γεώργιος
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherCharalambous, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-26T10:41:11Z
dc.date.available2018-02-26T10:41:11Z
dc.date.copyright2018-02-26
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00063el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3299
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ποιότητα, τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον, θα αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα για τη μακροζωία και την ομαλή λειτουργία ενός οργανισμού. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται γύρω από το ζήτημα της ποιότητας. Οι επιλογές που κάνει ο κάθε άνθρωπος δε γίνονται με βάση μόνο ένα συγκεκριμένο κριτήριο ποιότητας. Το γεγονός αυτό, ωστόσο, δυσκολεύει αφάνταστα τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, οι οποίοι πρέπει να διεξαγάγουν συνεχώς έρευνες, ώστε να διαπιστώνουν τις διάφορες απαιτήσεις και τάσεις που εμφανίζονται / εκφράζονται διαχρονικά από τους καταναλωτές – πελάτες. Η ποιότητα είναι μια έννοια πολυσήμαντη σε όλες τις υπηρεσίες. Σαφώς όμως, στον τομέα της υγείας η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών καθίσταται υψίστης σημασίας και μεγάλης βαρύτητας. Ο λόγος, είναι το γεγονός ότι στον τομέα της υγείας προσφέρεται πλειάδα υπηρεσιών, που χρειάζονται ειδική οργάνωση και επίβλεψη, ούτως ώστε να εξυπηρετείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο πελάτης - ασθενής. Η βελτίωση, βέβαια, δεν έρχεται από μόνη της, γι’ αυτό και θα πρέπει η υπηρεσία υγείας να θεσμοθετήσει την αξιολόγηση και τον έλεγχο στο εσωτερικό της, έτσι ώστε να γνωρίζει ανά πάσα χρονική στιγμή που υστερεί. Με τη γνώση αυτή δίνεται η δυνατότητα για εστίαση στις αδυναμίες των υπηρεσιών και συνεπώς στη βελτίωσή τους. Βασικός παράγοντας στην επιτυχή υιοθέτηση μέτρων βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι η συμπερίληψη στη μελέτη των ιδίων των ασθενών, αλλά και όλων των Τμημάτων του νοσοκομείου. Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της ποιότητας. Αρχικά θα στηριχθούμε σε θεωρητικές προσεγγίσεις, που σχετίζονται με την ποιότητα και την υγεία. Στη συνέχεια, μέσω ενός πρακτικού παραδείγματος, θα διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο η ποιότητα υιοθετείται στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού. Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχε προσωπικό από όλες τις υπηρεσίες του νοσοκομείου. Η συλλογή των πληροφοριών έγινε με τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου ερωτηματολογίου, το οποίο επισυνάπτεται ως Παράρτημα στο τέλος της εργασίας. Το ερωτηματολόγιο αυτό είναι βασισμένο στο ευρέως γνωστό μοντέλο αυτοαξιολόγησης EFQM. Για τις απαντήσεις έχει χρησιμοποιηθεί η κλίμακα Likert και η ανάλυση των αποτελεσμάτων έχει γίνει με τη βοήθεια της Microsoft Excel. «Μέσω της οδού για την τελειότητα, ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός οριοθέτησε την ποιότητα και έδειξε πως αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη και εξέλιξη των ανθρώπινων κοινωνιών» Αναστασόπουλος Γ. (2001, διαδίκτυο)el_GR
dc.format.extent119 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.subjectΜη Εξυπηρετούμενα Δάνεια -- Κύπρος
dc.subjectNon-Performing Loans -- Cyprus
dc.titleΗ αναγκαιότητα της ύπαρξης ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας και ο βαθμός ικανοποίησης στην πληροφόρηση των εσωτερικών πελατών μέσα από τη μελέτη περίπτωσης στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractQuality constitutes one of the most significant components for the smooth operation and the longevity of an organization and is expected to maintain its importance. Nowadays an increasingly number of consumers seems to be affected by the quality in regard to their choices. As this study shows, the choices that each individual makes are not based to a specific quality criterion. Due to this fact, organizations must establish the necessary tools and means- such as the conduct of surveys- to meet customers' expectations at any time. Even though quality plays a very important role to all services, we can argue that quality of health care services is of greatest importance and vital too. The reason behind this is that in health sector, services require thorough and special organisation and supervision in order to ensure that the patients are treated in the best possible way. It is also important for organizations to be aware of their weaknesses and have the ability and knowledge to improve them. This can be achieved through clinical audit; systematic review of healthcare services. Based on the outcomes of this audit, weaknesses can more easily be faced with specific measures. A key factor to ensure the successful implementation of the improvement measures is to include the patients and the personnel of the hospital from all departments to the clinical audit. The aim of this study is the quality analysis. Firstly, we are going to focus in theoretical approaches related to the quality and health. Secondly, through a practical example, we will find out in which extent quality improvement measures are adopted in Limassol General hospital. Data used in this study has been collected with the use of a questionnaire which can be found in the appendix. This questionnaire is based on the well-known model EFQM. Also, we used Likert scale in the questionnaire and Excel for data analysis “Through the path of perfection, the ancient Greek civilization highlighted the value of the quality and showed its importance for the development and the evolution of human societies.” Anastasopoulos G. (2001, internet)el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής