Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΜπάϊος, Νικόλαος
dc.contributor.otherMpaios, Nicolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-22T12:04:54Z
dc.date.available2018-02-22T12:04:54Z
dc.date.copyright2018-02-22
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00062el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3277
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού είναι από της σύγχρονες επιστήμες που μελετά τον παράγοντα «άνθρωπος» εντός του εργασιακού του περιβάλλοντος. Τα τελευταία χρόνια ειδικότερα έχει γίνει στροφή προς αυτή την κατεύθυνση και στον Ελλαδικό χώρο από τις περισσότερες επιχειρήσεις, μικρές, μεσαίες και μεγάλες, που έχουν διαπιστώσει πως ο ανθρώπινος παράγοντας αποτελεί από τα σημαντικότερα κομμάτια της παραγωγικής διαδικασίας, είτε αυτή αφορά προϊόντα είτε υπηρεσίες. Σκοπός: Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό την διερεύνηση του επιπέδου στο οποίο, μία μεσαίου μεγέθους επιχείρηση, στην προκειμένη περίπτωση η ιδιωτική κλινική «Παναγία», τηρεί ή προσπαθεί να τηρήσει μεθόδους της διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, έχει ικανοποιημένο το προσωπικό της σε όλα τα επίπεδα και αν και σε πιο βαθμό δημιουργούνται καταστάσεις εργασιακού άγχους εντός μίας τέτοιας επιχείρησης στο νευραλγικό χώρο της υγείας. Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για την καταγραφή της εργασιακής ικανοποίησης και παρακίνησης, της διαχείρισης ταλέντων, του εργασιακού άγχους και της ψυχικής υγείας του προσωπικού. Σε δείγμα 53 ατόμων κάθε ειδικότητας (γιατροί, διοικητικοί, νοσηλευτές, καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι και μάγειρες, συντηρητές και λοιπό προσωπικό). Αποτελέσματα: τα αποτελέσματα μας έδειξαν πως γενικά η ικανοποίηση του προσωπικού βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, αν και υπάρχουν κομμάτια που πρέπει να βελτιωθούν προς όφελος της επιχείρησης και του προσωπικού. Επιβεβαιώθηκαν πολλά στοιχεία μου είχαν μελετηθεί σε θεωρητικό επίπεδο και συσχέτιζαν την εργασιακή ικανοποίηση με το περιβάλλον εργασίας, το μισθό, το φόρτο εργασίας και την εκπαίδευση του προσωπικού. Συμπεράσματα: Όπως διαπιστώθηκε είναι αναγκαίο η διοικούντες τις κλινικής να προσέξουν κομμάτια που δεν ικανοποιούν το προσωπικό, να βρουν τις αιτίες της μη ικανοποίησης τους και να καταβάλλουν κάθε δυνατή και ανθρώπινη προσπάθεια να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού.el_GR
dc.format.extent94 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στην ιδιωτική κλινική "ΠΑΝΑΓΙΑ Α.Ε."el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Human resources management is from the modern sciences that studies the "human" factor within its working environment. Over the last few years, most of the companies, small, medium and large, have seen a shift in this direction in Greece as well, and they have found that the human factor is one of the most important parts of the production process, whether it concerns products or services. Purpose: This dissertation aims at investigating the level at which a medium-sized enterprise, in this case the private clinic "Panagia", adheres to or attempts to observe methods of human resources management, has satisfied its staff at all levels and although to a greater extent, work-related stress situations are created within such a business in the neuralgic health area. Methodology: A questionnaire was used to record work satisfaction and motivation, talent management, work-related stress and mental health of staff. A sample of 53 people of each specialty (doctors, administrators, nurses, cleaners, bankers and cooks, preservers and other staff). Results: Our results showed that in general the satisfaction of the staff is at satisfactory levels, although there are pieces that need to be improved for the benefit of the company and staff. It was confirmed that many of my data had been studied theoretically and related work satisfaction with the work environment, salary, workload and staff training. Conclusions: It has been found necessary for clinicians to look for pieces that do not satisfy the staff, find the causes of their dissatisfaction, and make every possible and humane effort to improve the working conditions of the staff.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής