dc.contributor.advisor | Σαμαρά, Αντωνία | |
dc.contributor.author | Κουσκουνά, Μεταξία | |
dc.contributor.other | Kouskouna, Metaxia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-02-21T08:52:13Z | |
dc.date.available | 2018-02-21T08:52:13Z | |
dc.date.copyright | 2018-02-21 | |
dc.date.issued | 2018-01 | |
dc.identifier.other | ΣΔΜ/2018/00013 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3273 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Οι αλλαγές και οι προκλήσεις, που έχουν επέλθει, τις τελευταίες δεκαετίες, σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής έχουν επηρεάσει καθοριστικά το χώρο της εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια οι εκπαιδευτικοί όλο και περισσότερο συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες επαγγελματικής ανάπτυξης, μέσα από διαδικασίες Δια Βίου Μάθησης.
Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι η μελέτη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο επιμορφωτικό σεμινάριο «Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle». Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας περιστρέφονται στην ανάδειξη του ρόλου των εκπαιδευτικών ως δια βίου διδασκομένων και στην υποστήριξη αυτού του ρόλου μέσω της τεχνολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Τα ερευνητικά ερωτήματα επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά, τις εμπειρίες και τις απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τη συμμετοχή τους στο εν λόγω επιμορφωτικό σεμινάριο.
Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας ανέδειξαν την αναγκαιότητα της συνεχούς επιμόρφωσής τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Τέλος, προτείνουμε την επέκταση αυτής της έρευνας με τη διερεύνηση περαιτέρω του τρόπου της μαθησιακής υποστήριξης των εκπαιδευομένων, ο οποίος βασίζεται αποκλειστικά στη βοήθεια από ομοτίμους, καθώς επίσης και τους λόγους για τους οποίους διαρκεί και επεκτείνεται το συγκεκριμένο σεμινάριο. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 117 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ασύγχρονη και εξ Αποστάσεως διδασκαλία | el_GR |
dc.subject | Asynchronized distance teaching | el_GR |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση Moodle | el_GR |
dc.subject | Moodle electronic learning | el_GR |
dc.title | Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και η συμβολή των νέων τεχνολογιών: Η περίπτωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: "Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle" | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Nowadays, education has been influenced tremendously by the changes and challenges that have been taking place the recent decades in all parts of economic and social life. Consequently, educators tend to participate increasingly in activities for professional development through procedures of Life-long learning.
The purpose of this research is to study the professional development of the educators who participate in the educational seminar “Utilization of Techniques Asynchronized Distance Teaching through Moodle environment of electronic learning”. The role of the educators as life-long learners through technology and Distance learning consists one of the objectives of the research. The research queries are centered in the traits, experiences and viewpoints of the educators, concerning their participation in the particular educational seminar. The outcomes of the research reveal the necessity of constant education through technology and Distance learning.
Finally it is highly recommended that this research is expanded through an extended exploration of the means for educational support for the learners; additionally, it is necessary to reveal the reasons for which the particular seminar is extended. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |