Διαχείριση διαδικτυακής φήμης από τις Κυπριακές επιχειρήσεις
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως θέμα τη διαχείριση της διαδικτυακής φήμης από τις Κυπριακές επιχειρήσεις.
Αρχικά αναφέρουμε τι είναι διαδικτυακή φήμη και πως επηρεάζεται η γνώμη των ανθρώπων από τη διαδικτυακή φήμη των επιχειρήσεων. Έπειτα αναφέρουμε πως μπορεί να την διαχειριστεί μια επιχείρηση. Επιπλέον αναφερόμαστε στην αρνητική διαδικτυακή φήμη και πως αυτή μπορεί να μετατραπεί σε θετική. Τέλος παρουσιάζουμε εξειδικευμένους ανθρώπους και εργαλεία που μπορεί να βοηθήσουν στη διαχείριση.
Στο δεύτερο σκέλος παρουσιάζουμε την έρευνα που διεξήγαμε όσο αφορά τη διαχείριση της διαδικτυακής φήμης από τις Κυπριακές επιχειρήσεις.