Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Καλές πρακτικές για την βελτίωση της ποιότητας στα κέντρα αποκατάστασης και αποθεραπείας. Μελέτη περίπτωσης
 
  • Details
Options

Καλές πρακτικές για την βελτίωση της ποιότητας στα κέντρα αποκατάστασης και αποθεραπείας. Μελέτη περίπτωσης

Author(s)
Μπακατσέλου, Σταυρούλα-Χριστίνα
Date Issued
2017-09-07
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Εισαγωγή: Η ποιότητα στο χώρο της υγείας είναι πολυδιάστατη, υποκειμενική και πολύπλοκη ενώ ταυτόχρονα είναι αναγκαία και έχει τεράστια σημασία για την ασφάλεια των ασθενών και την ικανοποίησή τους. Αποτελεί προσδιοριστικό παράγοντα προαγωγής και βελτίωσης της υγείας των πολιτών, βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις μονάδες υγείας καθώς και της ικανοποίησης των ασθενών.
Σκοπός: Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση καλών πρακτικών για τη βελτίωση της ποιότητας στα Κέντρα Αποκατάστασης και Αποθεραπείας. Συγκεκριμένα έχει επιλεχθεί ως μελέτη περίπτωσης το Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης».
Μεθοδολογία: Ως μέθοδος για την παρούσα έρευνα θα χρησιμοποιηθεί η πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα θα διενεργηθεί με την δημιουργία ενός δομημένου ερωτηματολογίου από την ερευνήτρια και με την διανομή αυτού στους εργαζόμενους του ΚΑΑ που μελετάτε. Η δευτερογενής ερεύνα θα στηριχθεί στη μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας.
Αποτελέσματα: Βασικό εύρημα αποτελούν οι προσδιοριστικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από το πρίσμα από το οποίο το αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι ενός ΚΑΑ, που αποτελεί leader στην αγορά της αποκατάστασης και καταβάλλει προσπάθειες για την διατήρηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
Συμπεράσματα : Η αντίληψη για το τι αποτελεί ποιότητα υπηρεσιών και τα εργαλεία που βοηθούν στη βελτίωση της εξαρτάται από ποικίλους παράγοντες . Η επίτευξη του στόχου για την βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών δύναται να επέλθει μέσα από την χάραξη πολιτικής της διοίκησης, για την καλύτερη κατανόηση της σημασίας της ποιότητας από τους εργαζομένους του ΚΑΑ.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
75 σ. 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

Quality of health ser...

Ποιότητα υπηρεσιών --...

Quality of services -...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2017-00405.pdf

Size

704.04 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):aad60e903ed07b869f89117a406c0898

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly