Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorOtterbacher, Jahna
dc.contributor.authorΧατζηστυλιανού, Μελίνα
dc.contributor.otherChatzistylianou, Melina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-14T10:15:07Z
dc.date.available2018-02-14T10:15:07Z
dc.date.copyright2018-02-14
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΚΠΣ/2018/00009el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3241
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει την προβολή των αυτόνομων αυτοκινήτων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα μέσα από video στο YouTube. Τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό είναι μια νέα τεχνολογία που ακόμη δεν έχει έρθει στα χέρια των περισσότερων καταναλωτών. Δεδομένου ότι οι καταναλωτές είναι απίθανο να έχουν προσωπική εμπειρία με αυτήν τη τεχνολογία, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μια πλούσια πηγή δεδομένων για μελέτη του πως αυτά τα αυτοκίνητα παρουσιάζονται από μερικούς κατασκευαστές και πως ο κόσμος αντιδρά. Από επιλεγμένα video που παρουσιάζουν τα αυτόνομα αυτοκίνητα, που δημιουργηθήκαν και μοιράστηκαν στον κόσμο από τους λογαριασμούς των κατασκευαστών στο YouTube, έχουν προσδιοριστεί για την μελέτη. Αρχικά, εξήχθησαν όλα τα σχόλια των χρηστών που πραγματοποιήθηκαν σε αυτά τα βίντεο. Έπειτα ετοιμάστηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο αποσκοπούσε στην καθοδήγηση της θεματικής ανάλυσης των σχολίων των χρηστών. Τέσσερεις συμμετέχοντες που εργάζονταν ανεξάρτητα, οι οποίοι δεν είχαν πρόσβαση στα βίντεο, κλήθηκαν να διαβάσουν τα σχόλια των χρηστών. Μέσω του ερωτηματολογίου, οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις των χρηστών όσον αφορά τα αυτόνομα αυτοκίνητα και την αντίληψή τους για τον αντίκτυπο των οχημάτων σε τομείς της ζωής τους. Οι ερωτήσεις χωρίστηκαν σε θέματα που σχετίζονται με την κατανόηση (π.χ. "Το σχόλιο αναφέρει θέματα υγείας και ασφάλειας;") καθώς και υποκειμενικά (π.χ. "Το σχόλιο σας κάνει να αισθάνεστε θετικά απέναντι στο Χ;"). Ο στόχος των ερωτήσεων που σχετίζονται με την κατανόηση ήταν να ενσωματωθεί η κατανόηση των προθέσεων, των συναισθημάτων και των αντιδράσεων των χρηστών μέσα από την αντίληψη του κάθε αναγνώστη. Οι υποκειμενικές ερωτήσεις επιχειρούν να καταλήξουν στο συμπέρασμα πώς οι προσωπικές εμπειρίες ενός χρήστη μπορούν να επηρεάσουν τις απόψεις ενός αναγνώστη που είναι ενεργός σε κοινωνικά δίκτυα. Οι απαντήσεις που συλλέχθηκαν μέσω του ερωτηματολογίου αναλύθηκαν στη συνέχεια, αποκαλύπτοντας ότι τα σχόλια συνήθως αγγίζουν τομείς που σχετίζονται με την καινοτομία και τη διάχυση της, καθώς και τεχνολογικές εξελίξεις. Όσον αφορά το υποκειμενικό περιεχόμενο των παρατηρήσεων των θεατών, η ανάλυση δείχνει ότι οι προοπτικές διαβίωσης με αυτόνομα αυτοκίνητα μπορεί να προκαλούν φόβο ή ενθουσιασμό. Επιπλέον, αποκαλύπτει ότι οι απόψεις των ενεργών χρηστών των κοινωνικών μέσων σχετικά με το θέμα αυτό, μπορούν να έχουν αντίκτυπο στις απόψεις άλλων αναγνωστών.el_GR
dc.format.extentviii, 58 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑυτόνομα αυτοκίνηταel_GR
dc.subjectDriverless carsel_GR
dc.subjectΑυτόνομα αυτοκίνητα -- Κοινωνικά δίκτυαel_GR
dc.subjectDriverless cars -- Social mediael_GR
dc.titleΑυτόνομα οχήματα - Η προβολή τους μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και οι αντιδράσεις των χρηστώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis examines the promotion of driverless cars through social media and more specifically, in the video content shared on YouTube. Driverless cars are an emerging technology not yet in the hands of most consumers. Given that consumers are unlikely to have had firsthand experience with this technology, social media are a rich source of data to study how the few manufacturers of these vehicles present them, and how people react. A selection of videos featuring driverless cars, produced and shared by their manufactures’ accounts on YouTube were identified for the study. First, all user comments made on those videos were extracted. A questionnaire was then prepared, which aimed to guide the thematic analysis of user comments. A convenience sample of four participants working independently, who had no access to the videos, were asked to read the user comments. Through the questionnaire, the participants answered questions about the feelings and reactions of users in regards to driverless cars and their perception of the vehicles’ impact on areas of their life. The questions were split into comprehension related ones (e.g., “Does the comment mention health and safety issues?”) as well as subjective ones (e.g. “Does the comment make you feel positive towards X?”). Comprehension related questions’ aim was to integrate an understanding of the intent, feelings and reactions of the users through the individual reader’s perception. Subjective questions attempt to draw a conclusion of how the personal experiences of one user can affect the views of a reader who is active on social networks. The responses collected through the questionnaire were then analyzed, revealing that comments commonly touch on areas related to innovation and its diffusion, as well as technological advances. With respect to the subjective content of viewers’ comments, the analysis illustrates that the prospects of living with driverless cars might being about fear or enthusiasm. Furthermore, it reveals that active social media users' views on this subject can have an impact on other readers' views.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής