Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Ποιότητα υπηρεσιών χειρουργικής κλινικής ιδιωτικής πολυκλινικής της Θεσσαλίας
 
  • Details
Options

Ποιότητα υπηρεσιών χειρουργικής κλινικής ιδιωτικής πολυκλινικής της Θεσσαλίας

Author(s)
Φαφουλάκης, Φραγκίσκος
Date Issued
2016-04-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Εισαγωγή: Tο επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών θεωρείται απαραίτητος δείκτης ποιότητας σε οποιαδήποτε υπηρεσία παροχής υπηρεσιών υγείας
Σκοπός: Ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών μιας ιδιωτικής χειρουργικής κλινικής κα η συσχέτισή της με κοινωνικοδημογραφικούς παράγοντες.
Μέθοδος: Η παρούσα μελέτη διεξήχθη στο νομό Λάρισας, σε ιδιωτική πολυκλινική της πόλης και συμπεριέλαβε 100 ασθενείς. Για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών της Χειρουργικής Κλινικής χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο SERVQUAL, με 7βαθμη κλίμακα likert, τροποποιημένο ώστε να αξιολογεί τις νοσοκομειακές υποδομές και το προσωπικό των νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Το επίπεδο στατιστικής σημαντικότητας ορίστηκε στο p=0,05.
Αποτελέσματα: Η ικανοποίηση κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα σε όλες τις διαστάσεις του servqual. Η διάσταση «ασφάλεια» είχε κατά μέσο όρο την υψηλότερη βαθμολογία (6,62±0,45) και ακολουθούσε η ανταπόκριση με 6,56±0,55. Η χαμηλότερη μέση βαθμολογία σημειώθηκε στη διάσταση «ενσυναίσθηση» (6,43±0,62). Οι ασθενείς θα ήθελαν να νοσηλευτούν στο μέλλον στην ίδια κλινική (6,60±0,68) και συνέστηναν την κλινική σε φίλους και συναδέλφους (6,58±0,74). Οι έγγαμοι δήλωσαν περισσοτερο ικανοποιημένοι με την υλικοτεχνική υποδομή και την ασφάλεια, με οριακά στατιστικά σημαντική διαφορά από τους άγαμους (p=0,088 και p=0,066 αντίστοιχα).
Συμπεράσματα: H ικανοποίηση των ασθενών της χειρουργικής κλινικής κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα σε όλες τις διαστάσεις του servqual. Οι ασθενείς της χειρουργικής κλινικής και ιδιαίτερα οι έγγαμοι, δείχνουν να εμπιστεύονται απόλυτα τις υπηρεσίες της κλινικής
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
55 σ. 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

Quality of health ser...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2015-00323.pdf

Size

681.18 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ae84016fc3bcc5ebedef46d8a15ee230

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly