Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας μετά την έναρξη λειτουργίας του Π.Ε.Δ.Υ. (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) στην πρώην Ν.Μ. ΙΚΑ Πρέβεζας
 
  • Details
Options

Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας μετά την έναρξη λειτουργίας του Π.Ε.Δ.Υ. (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) στην πρώην Ν.Μ. ΙΚΑ Πρέβεζας

Author(s)
Γούσης, Χρήστος
Date Issued
2016-07-25
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί στη σύγχρονη εποχή ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο του μάνατζμεντ. Η σωστή διαχείριση ενός τέτοιου προβλήματος μπορεί να έχει τεράστια οφέλη στη κοινωνία όχι μόνο σε ποσοτικούς αριθμούς αλλά και στη βελτίωση των ποιοτικών παροχών υπηρεσίας προς τους ασθενείς. Η γνώμη των ίδιων των ασθενών, των χρηστών αυτών των υπηρεσιών, πρέπει να μελετάται και να παίζει σημαίνοντα ρόλο για το ύψος της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας.
Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει μέσα από την ανάλυση των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε στο ΠΕΔΥ Πρέβεζας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας που οδηγούν στην ικανοποίηση ή μη των ασθενών-χρηστών του συστήματος υγείας.
Για τη διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο την περίοδο 1 Μαρτίου – 15 Μαρτίου 2016 και διανεμήθηκε στους ασθενείς που επισκέπτονταν εκείνη την περίοδο το ΠΕΔΥ Πρέβεζας.
Τα εξαγόμενα αποτελέσματα έδειξαν μια σχετική ικανοποίηση των ασθενών τουλάχιστον για το προσωπικό αλλά και ένα κλίμα ουδετερότητας για τη φήμη του οργανισμού. Μέσα από την εν λόγω εργασία αναζητούνται τα σημεία βελτίωσης, τα οποία και προτείνονται στα συμπεράσματα της έρευνας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
88 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση ασθενών

Patients satisfaction...

Quality of health ser...

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2016-00346.pdf

Size

869.46 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6f3f0a6cf5e47fe0a1f02f6e7b3d0e06

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly