dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρις | |
dc.contributor.author | Σταυροπούλου, Ελένη | |
dc.contributor.other | Stavropoulou, Eleni | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-11-15 | |
dc.date.accessioned | 2017-11-16T08:57:11Z | |
dc.date.available | 2017-11-16T08:57:11Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2017/00573 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3210 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Οι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην διαδικασία της εξ αποστάσεως μάθησης. Αρκετά πανεπιστήμια πλέον έχουν διεθνοποιήσει τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης γεγονός το οποίο αποτελεί μια νέα πρόκληση για τα πανεπιστήμια.
Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας όπως αυτά προέκυψαν από ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε μέσω κοινωνικών δικτύων facebook, twitter από ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών από όλες τις επαρχίες της Κύπρου.
Αναμφίβολα, στόχος της έρευνας είναι να γίνει κατανοητή από τον μέσο αναγνώστη, ενώ επίσης προσδοκεί να προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση για το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μειωθούν κάποιες από τις παρανοήσεις που υποβαθμίζουν αυτή τη μορφή εκπαίδευσης σε σχέση με τη αντίστοιχη συμβατική.
Τέλος παρουσιάζονται πιθανοί τρόποι βελτίωσης της αντίληψης των συμμετεχόντων της έρευνας για την ανοικτή εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις είναι εστιασμένες για καλύτερη κατανόηση των κριτήριων που επιλέγουν εκπαιδευτικό ίδρυμα, τους τρόπους που πιστεύουν πως θα προσελκύσει ένα ΜΒΑ ψηφιακού προγράμματος. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας θα μπορούν χρησιμοποιηθούν στην στρατηγική ενός ψηφιακού ΜΒΑ προγράμματος ενός Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. | el_GR |
dc.format.extent | 55 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Distance education | el_GR |
dc.title | Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Changes in learning and the development of distance learning without the development of modern technologies have prompted many people with different social and cultural backgrounds to start in the process of distance learning. Several universities have now internalized distance learning programs, which is a new challenge for universities.
This research paper presents the results of qualitative and quantitative research as they emerged from a questionnaire distributed through Facebook, twitter social networks of people of different ages from all the provinces of Cyprus.
The aim of the research is to understand the perceptions of the participants for choosing a digital MBA program. In addition our thesis expects to provide the required information of how we can reduce some of the misconceptions that detract from this form of education from the corresponding conventional.
Finally our thesis is presenting ways and processes for further improvement, it gives ppossible ways to improve the perception of participants in open learning research. The questions are focused on a better understanding of the criteria chosen for an educational institution, the ways they think it will attract an MBA digital program. The findings of this research can be used in the strategy of a Digital MBA program of the OUC. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |