Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΣταυροπούλου, Ελένη
dc.contributor.otherStavropoulou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-11-15
dc.date.accessioned2017-11-16T08:57:11Z
dc.date.available2017-11-16T08:57:11Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.otherMBA/2017/00573el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3210
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην διαδικασία της εξ αποστάσεως μάθησης. Αρκετά πανεπιστήμια πλέον έχουν διεθνοποιήσει τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης γεγονός το οποίο αποτελεί μια νέα πρόκληση για τα πανεπιστήμια. Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας όπως αυτά προέκυψαν από ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε μέσω κοινωνικών δικτύων facebook, twitter από ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών από όλες τις επαρχίες της Κύπρου. Αναμφίβολα, στόχος της έρευνας είναι να γίνει κατανοητή από τον μέσο αναγνώστη, ενώ επίσης προσδοκεί να προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση για το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μειωθούν κάποιες από τις παρανοήσεις που υποβαθμίζουν αυτή τη μορφή εκπαίδευσης σε σχέση με τη αντίστοιχη συμβατική. Τέλος παρουσιάζονται πιθανοί τρόποι βελτίωσης της αντίληψης των συμμετεχόντων της έρευνας για την ανοικτή εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις είναι εστιασμένες για καλύτερη κατανόηση των κριτήριων που επιλέγουν εκπαιδευτικό ίδρυμα, τους τρόπους που πιστεύουν πως θα προσελκύσει ένα ΜΒΑ ψηφιακού προγράμματος. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας θα μπορούν χρησιμοποιηθούν στην στρατηγική ενός ψηφιακού ΜΒΑ προγράμματος ενός Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.el_GR
dc.format.extent55 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.titleΠως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractChanges in learning and the development of distance learning without the development of modern technologies have prompted many people with different social and cultural backgrounds to start in the process of distance learning. Several universities have now internalized distance learning programs, which is a new challenge for universities. This research paper presents the results of qualitative and quantitative research as they emerged from a questionnaire distributed through Facebook, twitter social networks of people of different ages from all the provinces of Cyprus. The aim of the research is to understand the perceptions of the participants for choosing a digital MBA program. In addition our thesis expects to provide the required information of how we can reduce some of the misconceptions that detract from this form of education from the corresponding conventional. Finally our thesis is presenting ways and processes for further improvement, it gives ppossible ways to improve the perception of participants in open learning research. The questions are focused on a better understanding of the criteria chosen for an educational institution, the ways they think it will attract an MBA digital program. The findings of this research can be used in the strategy of a Digital MBA program of the OUC.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record