Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00573.pdf (655.6Kb)
    Date
    2017-05
    Author
    Σταυροπούλου, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην διαδικασία της εξ αποστάσεως μάθησης. Αρκετά πανεπιστήμια πλέον έχουν διεθνοποιήσει τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης γεγονός το οποίο αποτελεί μια νέα πρόκληση για τα πανεπιστήμια. Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας όπως αυτά προέκυψαν από ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε μέσω κοινωνικών δικτύων facebook, twitter από ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών από όλες τις επαρχίες της Κύπρου. Αναμφίβολα, στόχος της έρευνας είναι να γίνει κατανοητή από τον μέσο αναγνώστη, ενώ επίσης προσδοκεί να προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση για το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μειωθούν κάποιες από τις παρανοήσεις που υποβαθμίζουν αυτή τη μορφή εκπαίδευσης σε σχέση με τη αντίστοιχη συμβατική. Τέλος παρουσιάζονται πιθανοί τρόποι βελτίωσης της αντίληψης των συμμετεχόντων της έρευνας για την ανοικτή εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις είναι εστιασμένες για καλύτερη κατανόηση των κριτήριων που επιλέγουν εκπαιδευτικό ίδρυμα, τους τρόπους που πιστεύουν πως θα προσελκύσει ένα ΜΒΑ ψηφιακού προγράμματος. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας θα μπορούν χρησιμοποιηθούν στην στρατηγική ενός ψηφιακού ΜΒΑ προγράμματος ενός Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3210
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013