Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2017-05Συγγραφέας
Σταυροπούλου, Ελένη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Οι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην διαδικασία της εξ αποστάσεως μάθησης. Αρκετά πανεπιστήμια πλέον έχουν διεθνοποιήσει τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης γεγονός το οποίο αποτελεί μια νέα πρόκληση για τα πανεπιστήμια.
Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας όπως αυτά προέκυψαν από ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε μέσω κοινωνικών δικτύων facebook, twitter από ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών από όλες τις επαρχίες της Κύπρου.
Αναμφίβολα, στόχος της έρευνας είναι να γίνει κατανοητή από τον μέσο αναγνώστη, ενώ επίσης προσδοκεί να προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση για το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μειωθούν κάποιες από τις παρανοήσεις που υποβαθμίζουν αυτή τη μορφή εκπαίδευσης σε σχέση με τη αντίστοιχη συμβατική.
Τέλος παρουσιάζονται πιθανοί τρόποι βελτίωσης της αντίληψης των συμμετεχόντων της έρευνας για την ανοικτή εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις είναι εστιασμένες για καλύτερη κατανόηση των κριτήριων που επιλέγουν εκπαιδευτικό ίδρυμα, τους τρόπους που πιστεύουν πως θα προσελκύσει ένα ΜΒΑ ψηφιακού προγράμματος. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας θα μπορούν χρησιμοποιηθούν στην στρατηγική ενός ψηφιακού ΜΒΑ προγράμματος ενός Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.