Options
Ιδιωτικό και κοινωνικό μάρκετινγκ σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Author(s)
Μυλωνάς, Θεμιστοκλής
Date Issued
2016-03-09
Abstract
Το μάρκετινγκ στο χώρο της Οδοντιατρικής περιλαμβάνει το σχεδιασμό, το μάνατζμεντ και την επικοινωνία μεταξύ γιατρού - ασθενή για την απόδοση αξίας στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να καταγράφεί η σχέση των ιδιωτών Οδοντιάτρων με το ιδιωτικό ή το κοινωνικό μάρκετινγκ και με ποια μέσα την εκφράζουν αυτήν για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Μεθοδολογία: Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσα απο ερωτηματολόγιο και κατόπιν έγινε σύγκριση με την διεθνή εμπριτία. Το δείγμα αποτέλεσαν Οδοντιάτροι Θεσσαλονίκης, Αθήνας και Κρήτης (Ιεράπετρα-Ηρακλέιου). Η περιγραφική στατιστική βοήθησε να αναδειχθούν οι τυχόν διαφορές μεταξύ των πόλεων, ενώ συσχετισμοί έγιναν ανάμεσα στις ηλικίες και τη χρήση του μάρκετινγκ, όπως και του φύλλου και του μάρκετινγκ.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
158 σ. εικ., 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
ΔΜΥ-2015-00329.pdf
Size
2.65 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):954e5b136172e54b4ff58b49d35d272b