Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαζαρζή, Γεωργία
dc.contributor.authorΓάζη, Ευμορφία
dc.contributor.otherGazi, Evmorfia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-18
dc.date.accessioned2017-09-18T12:26:37Z
dc.date.available2017-09-18T12:26:37Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-09-18
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2017/00316el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3161
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτα πλαίσια βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών στον πελάτη και ενίσχυσης της μακροχρόνιας σχέσης μαζί του, τραπεζικά ιδρύματα και ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζονται για το σχεδιασμό και την προώθηση σύγχρονων τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων. Η συνεργασία των δύο αυτών κλάδων στοχεύει στην επίτευξη καλύτερου ασφαλιστικού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος λειτουργίας και ερμηνεύει την έννοια του bancassurance. Στόχος της εργασίας είναι να μελετήσει και να αναλύσει με νούμερα το θεσμό του bancassurance σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, τον τρόπο που συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικονομίας και να προσδιορίσει τα οφέλη από τη λειτουργία του. Θα χρησιμοποιηθούν δύο μέθοδοι προσέγγισης του θέματος. Στη θεωρητική προσέγγιση, θα εξετάσουμε το θεσμό και τα χαρακτηριστικά του bancassurance καθώς και το ευρύτερο πλαίσιο της ιδιωτικής ασφάλισης στο οποίο εντάσσεται. Στατιστικά στοιχεία από έρευνες σε Ελλάδα και Ευρώπη θα μας δώσουν μια εικόνα για το πού βρίσκεται ο θεσμός του bancassurance και πώς προβλέπεται η εξέλιξή του στο μέλλον. Για την πρακτική προσέγγιση, έχουμε επιλέξει να μελετήσουμε την Τράπεζα Πειραιώς ως προς το εύρος των ασφαλιστικών προϊόντων που διαθέτει και ως προς το βαθμό που οι πελάτες της συμμετέχουν στο bancassurance. Παρόλο που στην Ευρώπη η παρουσία του bancassurance χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά διείσδυσης δε φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο και στη χώρα μας. Ανάμεσα στα βασικότερα πλεονεκτήματα του θεσμού διακρίνουμε για τις ασφαλιστικές εταιρείες την επέκταση του πελατολογίου τους διαμέσου των τραπεζών και για τα τραπεζικά ιδρύματα την κατακόρυφη αύξηση των εσόδων τους από προμήθειες και την εξασφάλιση των απαιτήσεών τους.el_GR
dc.format.extentviii, 96 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBancassuranceel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectConsumer satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατών -- Τράπεζα Πειραιώςel_GR
dc.subjectCustomer satisfaction -- Piraeus Bankel_GR
dc.titleΤο Bancassurance στην Ελλάδα και οφέλη από τη λειτουργία του. Η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the framework of the improvement of the services offered to clients and the strengthening of the long-standing relationship with them, banking institutions and insurance companies collaborate on the design and promotion of modern bancassurance products. The partnership between these two sectors aims to achieve a better insurance effect at the lowest possible operating cost and defines the concept of bancassurance. The objective of the thesis is to study and analyze with figures the bancassurance model at Greek and European level, the way in which it contributes to the economic development, as well as to determine its benefits. Two approaches will be used for the elaboration of the subject. In the context of the theoretical approach we will look at the bancassurance model and its characteristics, as well as the broader context of private insurance to which it belongs. Statistical data from researches in Greece and Europe will give us a picture of the current situation of bancassurance and its expected development in the future. In the context of the practical approach, we have chosen to look at Piraeus Bank with regard to the range of its available insurance products and the extent to which its clients participate in bancassurance. Europe presents high rates of participation in bancassurance. However, it is not the same in Greece. Some of the main benefits of bancassurance are: on the one hand, insurance companies can expand their client base through banks, and on the other hand, banking institutions can increase sharply their revenue from commissions and secure their claims.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record