Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιηνά, Χριστίνα
dc.contributor.authorΔεσποτίδου, Χρυσούλα
dc.contributor.otherDespotidou, Chrysoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-15
dc.date.accessioned2017-09-15T09:32:01Z
dc.date.available2017-09-15T09:32:01Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-15
dc.identifier.otherΣΔΜ/2017/00011el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3146
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και που αποσκοπούσε να διερευνήσει τα εμπόδια τα οποία επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη μάθηση ενηλίκων μεταναστών κατά τη φοίτηση τους σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του νομού Αττικής. Η έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Φεβρουάριο – Μάρτιο 2017 και το δείγμα αποτέλεσαν 59 εκπαιδευόμενοι μετανάστες που φοιτούν σε επτά ΣΔΕ του νομού Αττικής. Από τα ερευνητικά αποτελέσματα προέκυψε ότι τα κυριότερα εμπόδια που επηρεάζουν τη συμμετοχή και μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων μεταναστών συνδέονται κυρίως με την ελλιπή κατανόηση και χρήση της ελληνικής γλώσσας, με ελλείψεις σε βασικές γνώσεις καθώς και με παράγοντες που πηγάζουν από την προσωπικότητα τους.el_GR
dc.format.extentix, 121 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας -- Νομός Αττικήςel_GR
dc.subjectSecond Chance Schools -- Atticael_GR
dc.titleΕμπόδια στη συμμετοχή και στη μάθηση εκπαιδευομένων ενηλίκων μεταναστών σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας του Νομού Αττικήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe following M.A. dissertation presents the findings of a quantitative research that has been carried out with a questionnaire. The aim of the research was to investigate the obstacles that affect the participation and learning of adult immigrants during their attendance in Second Chance Schools (SCS) in Attica. The survey was conducted during the months February – March 2017 and the sample was 59 immigrant students attending seven SCS of the prefecture of Attica. Given the outcomes of the research, the main obstacles that affect the participation and learning of adult immigrant students, are mainly related to their insufficient comprehension and utilization of the Greek language, to deficiencies in basic knowledge as well as to factors stemming from their personality.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record