dc.contributor.advisor | Σιηνά, Χριστίνα | |
dc.contributor.author | Δεσποτίδου, Χρυσούλα | |
dc.contributor.other | Despotidou, Chrysoula | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-15 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-15T09:32:01Z | |
dc.date.available | 2017-09-15T09:32:01Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-09-15 | |
dc.identifier.other | ΣΔΜ/2017/00011 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3146 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και που αποσκοπούσε να διερευνήσει τα εμπόδια τα οποία επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη μάθηση ενηλίκων μεταναστών κατά τη φοίτηση τους σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) του νομού Αττικής. Η έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Φεβρουάριο – Μάρτιο 2017 και το δείγμα αποτέλεσαν 59 εκπαιδευόμενοι μετανάστες που φοιτούν σε επτά ΣΔΕ του νομού Αττικής. Από τα ερευνητικά αποτελέσματα προέκυψε ότι τα κυριότερα εμπόδια που επηρεάζουν τη συμμετοχή και μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων μεταναστών συνδέονται κυρίως με την ελλιπή κατανόηση και χρήση της ελληνικής γλώσσας, με ελλείψεις σε βασικές γνώσεις καθώς και με παράγοντες που πηγάζουν από την προσωπικότητα τους. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 121 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας -- Νομός Αττικής | el_GR |
dc.subject | Second Chance Schools -- Attica | el_GR |
dc.title | Εμπόδια στη συμμετοχή και στη μάθηση εκπαιδευομένων ενηλίκων μεταναστών σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας του Νομού Αττικής | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The following M.A. dissertation presents the findings of a quantitative research that has been carried out with a questionnaire. The aim of the research was to investigate the obstacles that affect the participation and learning of adult immigrants during their attendance in Second Chance Schools (SCS) in Attica. The survey was conducted during the months February – March 2017 and the sample was 59 immigrant students attending seven SCS of the prefecture of Attica. Given the outcomes of the research, the main obstacles that affect the participation and learning of adult immigrant students, are mainly related to their insufficient comprehension and utilization of the Greek language, to deficiencies in basic knowledge as well as to factors stemming from their personality. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |