Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η βιωματική μέθοδος project στη διδασκαλία του αρχαίου δράματος

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2017-00085.pdf (1.850Mb)
    Date
    2017-09-15
    Author
    Ζαχαριάδου, Δάφνη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η τεκμηρίωση της χρησιμότητας ενός εναλλακτικού τρόπου διδασκαλίας του αρχαίου κειμένου, πιο «μαθητο-κεντρικού» και συμμετοχικού από τον παραδοσιακό τρόπο που διδάσκεται το μάθημα και η παρουσίαση μιας πρωτότυπης πρότασης πιλοτικής εφαρμογής της βιωματικής μεθόδου στην ύλη της Ελένης του Ευριπίδη. Σε επίπεδο μεθοδολογίας, η παρούσα διατριβή, με αφετηρία το αρχαίο δράμα, κάνει αναδρομή στις ρίζες του βιωματικού τρόπου και, αναλύοντας τις βασικές αρχές του, καταλήγει να δώσει ένα πρακτικό παράδειγμα εφαρμογής του στο αρχαιοελληνικό κείμενο της Ελένης της Γ’ Γυμνασίου. Η μελέτη μας θα στηριχθεί και σε ερωτηματολόγιο, μέσω του οποίου επιδιώκεται να διαπιστωθεί εάν είναι λειτουργικότερη η βιωματική διδασκαλία του κειμένου εν συγκρίσει με την παραδοσιακή. Τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν είναι: βιβλιογραφικές πηγές, ελληνικές, ξένες και ξενόγλωσσες, ηλεκτρονικές πηγές του Διαδικτύου και έγκριτων επιστημονικών περιοδικών, συνεντεύξεις εκπαιδευτικών, ζωντανές παρακολουθήσεις παραδόσεων μαθημάτων του αρχαίου δράματος, τόσο με τον παραδοσιακό όσο και με το βιωματικό τρόπο, αναλυτική καταγραφή και των δύο τρόπων διεξαγωγής του μαθήματος και των εντυπώσεων στους μαθητές, παρακολουθήσεις βιωματικών σεμιναρίων, πραγματοποίηση βιωματικού μαθήματος σε μαθητές που δεν έχουν μυηθεί σε εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας και τέλος διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας με ερωτηματολόγια βαθμιαίων, κλειστών και ανοικτών ερωτήσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3142
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013