Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων - κατεύθυνση Αγροτρόφιμα (ΕΛΛ) / (MBA) Master of Business Administration - Agricultural Food (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων - κατεύθυνση Αγροτρόφιμα (ΕΛΛ) / (MBA) Master of Business Administration - Agricultural Food (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Καινοτόμες προοπτικές εξέλιξης του κλάδου των γαλακτομικών προϊόντων στη Θεσσαλία - Μελέτη περίπτωσης (Case Study) του συναιτεριμσού ΘΕΣ-γάλα

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΔΕΑ-2017-00011.pdf (966.4Kb)
    Date
    2017-09-15
    Author
    Σούκια, Όλγα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του κλάδου των γαλακτοκομικών προϊόντων βασισμένοι στις προτιμήσεις των καταναλωτών καθώς και οι καινοτόμες προοπτικές εξέλιξης του μέσα από την μελέτης περίπτωσης της καινοτομίας του συνεταιρισμού ΘΕΣ-γάλα. Η ερεύνα διεξήχθη στη Λάρισα με ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από καταναλωτές που χρησιμοποιούν τους αυτόματους πωλητές του ΘΕΣ-γάλα. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι περιγραφική στατιστική με μέση τιμή και συσχετίσεις δύο μεταβλητών. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν είναι πολλά. Παρά την όχι και τόσο θετική άποψη των καταναλωτών για την παρούσα κατάσταση του κλάδου θεωρούν ότι αυτό στο μέλλον ενδέχεται να διορθωθεί. Η καινοτομία του συνεταιρισμού έχει κερδίσει στο σύνολο του το κοινού με τους καταναλωτές να αγοράζουν κατά προτεραιότητα το γάλα σε σχέση με τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά. Επιπλέον παρατηρείται η επιθυμία της πλειοψηφίας, εκτός από το γάλα, να πωλούνται από τους αυτόματους πωλητές και άλλα προϊόντα. Τέλος, εμφανίζονται ικανοποιημένοι τόσο από την ποιότητα όσο και από την τιμή των προϊόντων σε σχέση με τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά . Συνεπώς, το επόμενο βήμα των ελληνικών επιχειρήσεων για να επικρατήσουν είναι να προσφέρουν μέσα από καινοτόμες ενέργειες, εκτός από τους παραδοσιακούς τύπους γαλακτοκομικών και καινοτομικά προϊόντα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3140
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων - κατεύθυνση Αγροτρόφιμα (ΕΛΛ) / (MBA) Master of Business Administration - Agricultural Food (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013